در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یادگیری انواع تکنیک های اثبات شده صنعت کارآمد برای ایجاد طیف وسیعی از سبک های محیط زیست 3D در این کارگاه آموزشی 3 ساعته توسط جیمز A.J. میلر، هنرمند محیط زیست در انیمیشن Dreamworks.
کارگاه با تظاهرات یک محیط بزرگ شهر 3D در یک محیط بیابان آغاز می شود. این نوع صحنه فرصتی عالی برای جیمز برای پوشش اهمیت مواد سه گانه را ارائه می دهد، نگاهی به ابزارهای حوضه Houdini، نگاهی به مدل سازی به الزامات شات، و همچنین پراکندگی در Clarisse. این امر به طور کامل همه چیز را به ارمغان می آورد تا به Aovs در Nuke منجر شود، جایی که جیمز به توضیح آنچه که آنها هستند، می پردازد و چگونه هنرمندان می توانند از آنها به نفع خود استفاده کنند. او نشان می دهد که چگونه برای نصب Gizmos و همچنین بهترین شیوه های خود را برای استفاده از Aovs در Nuke قبل از بازگشت به یک شات و اتمام کامپوزیت.
بخش دادرسی از کار شات استفاده می کند تا موضوع فتوگرامتری را معرفی کند در ساختمان محیط زیست 3D و نحوه استفاده از آن به طور موثر. این تظاهرات از طریق یک اسکن محیطی با استفاده از Agisoft Metrafape پیاده می شود.
به بعد، جیمز سریعتر می شود تا از طریق "MotherTree" خود از طریق "MotherTree" خود راه برود، که از سرعت جدید برای Clarisse Plug-in استفاده می کند. او علاوه بر این، جو را با استفاده از Houdini تحریک می کند، که می تواند به صحنه در Clarisse بازگردد تا تاثیرات و واقع گرایی اضافه شود.
انتقال، جزئیات کارگاه برخی از راهنمایی های برتر جیمز، ترفندها و کلید های میانبر که او به طور منظم در تولید استفاده می کند برای سرعت بخشیدن به مدل سازی و بافت، به ویژه برای محیط های شهر، با هدف نهایی ساختن یک صحنه ای که از آن استفاده می کند، استفاده می کند تمام دارایی ها با بافت های کاربردی در Clarisse. این پروژه سپس به عنوان یک نقطه راه اندازی برای شات نهایی جیمز استفاده می شود: "روستای Squatter."
این کارگاه یک فرصت عالی برای یادگیری نحوه ایجاد AOVs و حتی نوشتن خود را با استفاده از عبارات نور نور ارائه می دهد. فصل بسته شدن به چگونگی مقابله با رندر های سنگین، و همچنین نحوه استفاده از تکنیک های مختلف طرح ریزی برای کمک به جلوگیری از رندر بیش از آنچه که در 3D به آن نیاز دارد جلوگیری کنید.
فایل های پروژه با این کارگاه گنجانده شده است.
عنوان اصلی : EFFICIENT TECHNIQUES FOR BUILDING 3D ENVIRONMENTS
سرفصل های دوره :
01 شهر کویر: طرف 3D
02 Aovs: نگاهی دقیق تر به استفاده از آنها در 2D
03 شهرستان کویر: سمت 2D
04 Photogrammetry
05 درخت مادر: نگاهی به SpeedTree و ساختمان ساختمان در Houdini
06 مدل سازی از پیش بینی ها، بهینه سازی بافت و مصالح ساختمانی
07 Aovs: نگاهی دقیق تر به ایجاد آنها در 3D
08 روستای Squatter: با استفاده از تنظیمات پروجکشن
Efficient Techniques for Building 3d Environments
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.