در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
قیمت گذاری یکی از چالش برانگیزترین جنبه های بازاریابی است ، به ویژه هنگامی که بازاریابی به سازمان ها در مقابل مصرف کنندگان روزمره. در جهان تجارت به تجارت (B2B) ، خریداران ارزش بیشتری را می طلبند و انتظار دارند که بتوانند در مورد قیمت مذاکره کنند. استراتژی قیمت گذاری شما باید بر این اساس تنظیم شود. در این دوره ، متخصص بازاریابی درو بوید چگونه می تواند استراتژی های قیمت گذاری خود را برای تجارت B2B خود سنگفرش کند. بیاموزید که چگونه قیمت گذاری B2B با B2C متفاوت است و چگونه می توان از قیمت برای برقراری ارتباط ارزش ، کیفیت و هزینه کلی استفاده کرد. درو همچنین به شما نشان می دهد که چگونه از ابزارهایی مانند نردبان ارزش و ردیف قیمت گذاری برای به دست آوردن اهرم در مذاکرات قیمت استفاده کنید ، و چگونگی ایجاد یک استراتژی قیمت گذاری که به شما در به حداکثر رساندن درآمد خود کمک می کند.
عنوان اصلی : B2B Marketing: Pricing Strategies
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چگونه می توان در قیمت گذاری B2B موفق شد
1. مبانی قیمت گذاری B2B:
نحوه نزدیک شدن به قیمت گذاری B2B به طور موثر
تشریح روند قیمت گذاری B2B: پنج مرحله
2. نحوه نقشه برداری اصول قیمت گذاری B2B:
تعیین قیمت ، هزینه و ارزش در قیمت گذاری B2B
چگونه می توان مقدار را در قیمت گذاری B2B نقشه برداری کرد
تعریف ذینفعان و نقش آنها در قیمت گذاری B2B
3. نحوه حرکت در روند قیمت گذاری B2B:
پیوند استراتژی بازاریابی و قیمت گذاری شما
نحوه ارتباط قیمت B2B خود
نحوه ایجاد ردیف قیمت گذاری
4. نحوه بهره برداری از تکنیک های قیمت گذاری B2B:
نحوه نزدیک شدن به مناقصه ها و قراردادها در قیمت گذاری B2B
مدیریت مناقصه ها و قراردادها در قیمت گذاری B2B
نحوه مدیریت رقابت قیمت B2B
نتیجه گیری:
ایجاد شایستگی قیمت گذاری B2B
B2B Marketing: Pricing Strategies
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.