در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
سلام همه و به این کلاس جدید خوش آمدید. در این کلاس، ما در کل فرایند ایجاد این محیط حرم ژاپن با استفاده از موتور Unreal Engine 5، Blender، نقاش ماده، ما را خواهیم برد.
ما بیش از مدل سازی در مخلوط کن، بافت با استفاده از نقاشی ماده و راه اندازی صحنه، روشنایی و مواد در موتور Unreal 5.
نرم افزار مورد استفاده - (مخلوط کن، نقاش ماده، موتور Unreal 5):
تمام مدل سازی در مخلوط کن انجام می شود، با این حال، تکنیک های مورد استفاده جهانی هستند و می توانند در آن تکرار شوند هر بسته مدل سازی دیگر 3D. مواد و بافت ها با استفاده از نقاش ماده ایجاد می شود. هنر سطح، نورپردازی و ترکیب در موتور Unreal 5 انجام می شود.
در این دوره، شما همه چیزهایی را که لازم دارید بدانید برای ایجاد نتایج نهایی که در تصاویر و تریلرها مشاهده می کنید، یاد خواهید گرفت. همان تکنیک ها را می توان به تقریبا هر نوع محیطی اعمال کرد.
این دوره دارای بیش از 8 ساعت محتوا است! (تمام فیلم ها دارای تفسیر صوتی هستند)
ما هر یک از هر مرحله را در این دوره می گذرانیم و هیچ چیز از بین نمی رود. این دوره هیچ نوع زمانی از زمانبندی ندارد تا بتوانید به راحتی هر مرحله را دنبال کنید.
ما با جمع آوری برخی از تصاویر مرجع برای به دست آوردن برخی از ایده های اولیه و خلق و خوی برای صحنه ما شروع خواهیم کرد. ما این تصاویر مرجع را در یک برنامه رایگان به نام Pureref ترتیب خواهیم داد. پس از این ما به مخلوط کن حرکت می کنیم و شروع به مدل سازی حرم ما می کنیم. ما بیش از کل فرآیند مدل سازی این را از ابتدا به پایان برساند. ما از تصاویر مرجع استفاده خواهیم کرد تا تمام جزئیات و طرح های سبک تزئینی را از بین ببریم.
بعد از اینکه ما تمام دارایی های ما را مدل کرده ایم، ما آنها را به نقاش ماده صادر می کنیم تا با بافت شروع کنیم. ما یاد می گیریم که مواد با کیفیت بالا و واقعی و ویژگی های کلیدی نقاش ماده مانند ماسک های هوشمند، ژنراتورها، مواد هوشمند و غیره را ایجاد کنیم.
پس از این ما تمام مدل های ما را به موتور Unreal وارد می کنیم و بافت ها را از نقاش به غیر واقعی صادر می کنیم موتور برای افزایش صحنه ما حتی بیشتر ما از درختان جدید Megascans جدید معرفی می کنیم که برای ما به طور کامل به عنوان کاربران موتور غیر واقعی توسط Quixel ارائه می شود. ما یاد خواهیم گرفت که از ابزارهای چشم انداز، ابزار ویرایش شاخ و برگ برای قرار دادن تمام این درختان در صحنه ما استفاده کنیم. ما همچنین یاد خواهیم گرفت که تنظیمات مختلف این درخت ها مانند باد، فصل ها، رنگ برگ، سلامت و غیره را سفارشی کنیم. [ ما از ویژگی های جدید موتور Unreal Unreal استفاده خواهیم کرد تا روشنایی واقعی را برای صحنه های ما به دست آوریم، بعد ما یک حجم پردازش پس از پردازش را تنظیم خواهیم کرد تا بیشتر تصاویری از صحنه را افزایش دهیم.
ما این دوره را پایان خواهیم داد با تنظیم زاویه های دوربین های مختلف، گرفتن تصاویر با وضوح بالا برای نمونه کارها ما و راه اندازی یک تنظیم روشنایی روزانه برای صحنه ما. ما می خواهیم چیزهای زیادی را یاد بگیریم. بنابراین، من امیدوارم که شما را در این دوره ببینم، از شما متشکرم.
چه کسی این دوره است؟ همه چیز در این دوره دقیق توضیح داده می شود، اما برخی از دانش قبلی از نرم افزار مفید خواهد بود.
عنوان اصلی : Creating a Japanese Shrine Environment in Unreal Engine 5
سرفصل های دوره :
1. مقدمه ای بر کلاس
2. رفتن به مراجع ما
3. ایجاد سقف
4. پایان دادن به سقف
5. ایجاد جزئیات
6. اضافه کردن جزئیات بیشتر
7. ایجاد دیوارها
8. پایان دادن به دیوارها
9. ایجاد دروازه حرم
10. اتمام دروازه حرم
11. ایجاد جعبه حرم
12. ایجاد درب
13. ایجاد برخی جزئیات بیشتر
14. ایجاد یک پلت فرم
15. ایجاد زمین
16. UV باز کردن
17. صادر کردن و پخت نقشه های مش
18. بافت در نقاشی ماده
19. ایجاد پروژه موتور غیر واقعی
20. اضافه کردن درختان Megascans
21. قرار دادن درختان
22. راه اندازی نورپردازی و پس پردازش
23. ساخت برخی از تنظیمات و روشنایی های مختلف
24 افکار نهایی
Creating a Japanese Shrine Environment in Unreal Engine 5
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
کورس یادگیری کامل Substance Painter 2022
Creating a Gramophone in Blender and Substance Painter
Creating a Japanese Shrine Environment in Unreal Engine 5
Creating a Hall Clock in Blender and Substance Painter
Creating a Nintendo GameBoy in Blender and Substance Painter
NEW! Complete Guide to Substance Painter 2022
The Ultimate Environment Art Bundle – 4 Courses in 1
Creating a Street Environment in Unreal Engine 5
Creating a Traditional Chinese Room Environment in UE5