در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
آیا واقعا درک می کنید که چگونه خدمات عالی مشتری را ارائه دهید؟ در این دوره صوتی فقط از متخصص خدمات مشتری Elaine Harris، او جزئیات نحوه خدمت به مشتریان خود را با خدمات عالی ارائه می دهد. الین توضیح می دهد که چگونه به مشتریان و هزینه های بالای از دست دادن یک مشتری بهتر شود. او همچنین در مورد مدیریت ادراکات و انتظارات مشتریان به منظور فراتر از آنها صحبت می کند. در نهایت، Elaine ارزش ها و اخلاق را در خدمات مشتری پوشش می دهد و چگونگی شما و سازمان شما می تواند رویکرد مشتری محور را انجام دهد. این دوره توسط Madecraft ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
عنوان اصلی : Providing Legendary Customer Service
سرفصل های دوره :
مقدمه:
وفاداری از طریق مشتریان خوشحال
1. خدمت به مشتریان شما:
خدمات مشتری چیست؟
درک رضایت مشتری
توانمندسازی کارکنان
پنج نیاز به هر مشتری
بازیکنان و مربیان
ویژگی های مشتری
هزینه از دست دادن یک مشتری
2. مدیریت ادراکات و انتظارات:
موانع خدمات عالی مشتری
قدرت ادراکات
درک انتظارات
سطوح انتظارات
محدوده نفوذ
مدیریت شهرت
بیش از انتظارات مشتری
3. ارزش ها و اخلاق در خدمات مشتری:
کلید به اعتبار
اهمیت ارزش ها
اخلاق در خدمات مشتری
بیانیه شخصی شخصی
اکنون مشتریان چه می خواهند؟
نتیجه گیری:
اقدام برای مشتریان
Providing Legendary Customer Service
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ایجاد یک فرهنگ که الهام بخش کارکنان تان باشد
نحوه برخورد با افرادی با کارایی پایین
آموزش استراتژیهای رهبری موثر تیم های کاری
آموزش مربیگری بهتر تیم تان
از اکسل به SQL
عادت هایی برای تبدیل شدن به موثرترین حالت خودتان
عادت ها برای تبدیل شدن به موثرترین نسخه خودتان
کورس یادگیری مدیریت تغییرات ویژه رهبران اجرایی
تبدیل به مدیری شوید که تیم تان دوست تان داشته باشد
اصول تجزیه و تحلیل رگرسیون