در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از برنامه Unreal برای مصور سازی سینمایی استفاده کنید.
عنوان اصلی : Unreal: Creating Visualization Cinematics
معرفی
چرا سینماها مهم هستند
نگاهی به فضای تجسم
مهارت های مورد نیاز برای تکمیل این دوره
1. درک ترتیب سنج و دوربین ها
Sequencer چیست؟
تصمیم گیری در مورد گردش کار
انواع دوربین در Unreal
افزودن دوربین سینمایی به یک سطح
ساخت مسیر دوربین
استفاده از دوربین جرثقیل
2. ایجاد یک فیلم سینمایی
ایجاد یک توالی سطح
دوربینهای تخمگذاری شده در مقابل دوربینهای قابل مالکیت
با استفاده از Sequencer UI
متحرک سازی یک حرکت سینمایی
اضافه کردن یک قطعه برش به یک دنباله
اضافه کردن یک دنباله اصلی
3. بهبود ویرایش شما
برگه تقلب ترتیبدهنده
تأثیرگذاری بر بازیگران در هر شات دوربین
اضافه کردن محو و برش
4. تحویل نهایی
پخش یک سکانس از طریق Blueprints
در حال ارائه آخرین فیلم سینمایی شما
نتیجه
مراحل بعدی
Unreal: Creating Visualization Cinematics
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش طراحی بافت و ماتریال فلز در Substance Designer
آموزش استفاده از Unreal Engine در پروژه های معماری
ساخت زمین یک بازی در Unreal Engine
فیلم آموزش کامل Substance Designer
تکنیک های مصورسازی معماری با Unreal Engine
آموزش طراحی ماتریال های NPR در نرم افزار Substance Designer
آموزش شبیه سازی لباس و پارچه در 3Ds Max
آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در Blender
آموزش استفاده از ماتریال ها در Unreal Engine برای پروژه های معماری
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017