در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی با مدرک بین المللی ISO 20000 که مدرک مدیریت خدمات IT است آشنا شده و مباحث آن را یاد گرفته و در پروژه های واقعی همراه با مدرس دوره به کار خواهید بست.
عنوان اصلی : IT Service Management: ISO20000
1. اجزای اصلی
معرفی
مفاهیم اصلی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات
مفاهیم اصلی چارچوب های کیفیت
اصطلاحات انتقادی
بررسی: تمرین یک
الزامات عمومی سیستم مدیریت خدمات (SMS)
طراحی و انتقال خدمات
2. فرآیندهای حمایتی
فرآیندهای ارائه خدمات: بخش اول
فرآیندهای ارائه خدمات: بخش دوم
مرور: تمرین دو
فرآیندهای رابطه
فرآیندهای حل و فصل
فرآیندهای کنترل
مرور: تمرین سه
نکات امتحانی
IT Service Management: ISO20000
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.