وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

IT Service Management: ISO20000

سرفصل های دوره

Learn the core components of ISO/IEC 20000. ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT service management developed by the International Organization for Standardization (ISO) and International Electrotechnical Commission (IEC). Suzanne Van Hove introduces the core concepts of IT service management, explores critical terms, examines the service-delivery processes, and takes a look at relationship, resolution, and control processes.


01 - 1. Core Components
  • 01 - Introduction
  • 02 - Core concepts to IT service management
  • 03 - Core concepts of quality frameworks
  • 04 - Critical terms
  • 05 - Review Exercise one
  • 06 - Service management system (SMS) general requirements
  • 07 - Service design and transition

  • 02 - 2. The Supporting Processes
  • 01 - Service delivery processes Part one
  • 02 - Services delivery processes Part two
  • 03 - Review Exercise two
  • 04 - Relationship processes
  • 05 - Resolution processes
  • 06 - Control processes
  • 07 - Review Exercise three
  • 08 - Exam tips
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 43898
    حجم: 989 مگابایت
    مدت زمان: 291 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۳
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید