در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور کاراکترهای با کیفیت بازی ها را بوسیله نرم افزارهای ZBrush و همچنین Maya ساخته و مدل سازی کنید.
عنوان اصلی : High-resolution Game Character Creation Pipeline in ZBrush and Maya
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
جمع آوری مراجع
مسدود کردن اشکال سر از یک کره
انسداد در چشم ها، ابروها، بینی و گونه ها
تغییر شکل ها
بیشتر روی مجسمه سازی سر کار کنید
شروع چین و چروک و جزئیات پوست
افزودن جزئیات بیشتر به لب بالایی
تعریف چهره با جزئیات
انسداد در بازوها و دست ها
ادامه انسداد در بازوها و دست ها
جزئیات بازوها
شروع بلاک کردن لباس در ZBrush
ایجاد فرم های لباس
جزئیات پارچه روی پیراهن دکمه دار
ترکیب دو پیراهن
فشار دادن جزئیات روی تی شرت
شروع فرآیند جزئیات در شلوار
تکمیل جزئیات شلوار
ایجاد مش پایه کفش
مجسمه سازی کفش در ZBrush
تمام کردن کفش
تعریف جزئیات دکمه و پارچه در مایا
اعمال دکمه بر روی جزئیات پارچه و کفش
تنظیم جزئیات پیراهن و کفش
ایجاد جواهرات سریع برای شخصیت ما
نهایی کردن هندسه شخصیت ما
آماده کردن مش برای رتوپولوژی
ورود به توپوگان
بازسازی مجدد چهره
اتمام رتوپولوژی صورت
بازسازی مجدد بازوها و دست ها
ادامه دوبارهشناسی دستها و بازوها
ایجاد درون دهان
ادامه تمیز کردن مدل
Uving the Clothing
قرار دادن اشعه ماوراء بنفش در مایا
تولید نقشه معمولی
تولید و ترکیب نقشه
جمع آوری نقشه های مورد نیاز برای Ddo
بافت های پوست نقاشی شده با دست در ZBrush
ادامه به رنگ آمیزی بافت
نقشه برداری بافت در Topogun
نقشه برداری بافت در Ddo
افزودن بافت های پراکنده، اسپکولار و براق
نهایی کردن بافت های تصویر ما
ارائه نهایی رندر
High-resolution Game Character Creation Pipeline in ZBrush and Maya
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.