در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور بوسیله نرم افزار آنریل انجین محیط های لازم برای بازی های سه بعدی و فیلم ها را طراحی و مدلسازی کنید.
عنوان اصلی : Designing a Modular Environment Using Unreal
00. پیش نمایش
01. مقدمه
02. مرجع
03. مدل سازی بلوک های مدولار در 3DSMax
04. تست BlockOut در غیر واقعی
05. بافت با استفاده از TrimSheet و Substance Designer
06. مدل سازی نهایی و UV ها با استفاده از 3DSMAx و VRayNext
07. فتوگرامتری با Reality Capture و Substance Painter
08. مدلسازی ارگانیک با استفاده از ZBrush و Substance Painter
09. مواد غیر واقعی و ترکیب
10. مونتاژ صحنه غیرواقعی، نورپردازی و فرآیند ارسال
Designing a Modular Environment Using Unreal
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.