در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بازی های کنسول ، موبایل و کامپیوتری نیاز به افکت های صوتی ، موزیک و دیگر صداهای محیطی دارند. در این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور به عنوان یک فرد فعال در زمینه نرم افزارهای صوتی می توانید نیازهای صوتی یک بازی را بسازید.
عنوان اصلی : Creating Game Audio Explained®
معرفی :
در این ویدیو، گری به معرفی صدای بازی و تفاوت آن با سایر رسانه های جدید با رویکرد پویا می پردازد.
بررسی اجمالی صداهای بازی:
گری انواع مختلفی از صداها را که در یک بازی پیدا خواهید کرد، بررسی می کند.
طراحی صدای پس زمینه محیطی:
این ویدیو به شما توضیح می دهد که چگونه صدای پس زمینه محیط بازی را طراحی کنید.
حلقه های پس زمینه بدون درز:
پسزمینههای حلقهای صوتی در بازی بسیار رایج هستند، گری به شما نشان میدهد که چگونه با صداهای پسزمینهتان حلقهای بدون درز ایجاد کنید.
طراحی پس زمینه موسیقی:
این ویدیو به نحوه طراحی بیشتر صداهای پس زمینه موسیقی می پردازد.
ایجاد لایه بندی عمودی:
در اینجا، گری بررسی می کند که چگونه می توانید صداهایی را از رویکرد موسیقی عمودی با تنظیم خود ایجاد کنید.
طراحی جلوه های صوتی منحصر به فرد:
این ویدیو به نحوه طراحی صداهای دیگر بازی مانند شلیک گلوله نگاهی میاندازد.
رابط کاربری و صداهای دستاورد:
گری نحوه طراحی رابط کاربری و برنده شدن یا از دست دادن صداهای دستاورد را برای بازی خود بررسی می کند.
موتورهای بازی:
گری به سرعت موتورهای بازی مختلف موجود و نحوه استفاده از آنها را بررسی می کند.
نصب Wwise:
در اینجا، گری نگاهی به نحوه نصب Wwise، ابزار میانافزار صوتی میاندازد.
ایجاد واحدهای کاری:
گری به ایجاد واحدهای کاری در Wwise می پردازد.
تصادفی سازی صداها:
گری به شما نشان می دهد که چگونه با استفاده از ظرف تصادفی، مجموعه ای از صداها را در Wwise تصادفی کنید.
طراحی صداهای متوالی:
ویدیوی او به شما نشان می دهد که چگونه صدای خود را با ظرف Sequence در Wwise ترتیب بندی کنید.
ایجاد رویدادهای Wwise:
در این ویدیو، گری رویدادهای Wwise را ایجاد میکند و موارد پخش را برای کانتینرهای مختلف پروژه Wwise اضافه میکند.
استفاده از ظروف ترکیبی برای انتقال:
گری نشان می دهد که چگونه می توانید یک آهنگ مخلوط کن ایجاد کنید، و سپس با این Blend Container بین دو آهنگ یکپارچه ترکیب کنید.
استفاده از سلسله مراتب موسیقی تعاملی - Pt. 1:
در اینجا، گری به شما نشان میدهد که Wwise چقدر میتواند با سرعت و زمان دادههای تعبیهشده قدرتمند باشد.
استفاده از سلسله مراتب موسیقی تعاملی - Pt. 2:
این ویدیو از جایی که قسمت 1 متوقف شد ادامه مییابد و به شما نشان میدهد که چگونه یک ترتیب عمودی مسیر را تنظیم کنید.
استفاده از سوئیچ ها و گروه سوئیچ:
در اینجا، گری به بررسی Switch Groups و Switches و چگونگی استفاده از آنها برای جابهجایی بین داراییهای صوتی در حال پرواز در یک بازی میپردازد.
تست با صدابردار:
یاد بگیرید که چگونه ابزار Soundcaster را آزمایش کنید و چگونه می توان از آن به عنوان یک ابزار نمونه اولیه برای آزمایش همه صداهای خود در بازی استفاده کرد.
صادر کردن صداها:
در این ویدیو، گری نحوه صادرات موسیقی به پلتفرمهای مختلف مانند ویندوز و iOS را بررسی میکند که سپس میتوان آن را به طراح بازی تحویل داد.
Creating Game Audio Explained®
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Creative Ways to Use Delay Explained®
فیلم آموزش Harrison Mixbus 5
کار با پلاگین صوتی Blue Cat Axiom
آموزش صفر تا صد نرم افزار موزیک سازی ACID Pro 8
Cubase MIDI Guru Guide
آموزش جامع Digital Performer 10.1
آموزش کار با نرم افزار صوتی Samplitude Pro X4
آموزش جامع موزیک سازی الکترونیک با KORG Electribe 2
Creative Ways to Use Reverb Explained®
آموزش طراحی صوت برای برنامه های تلویزیونی ، فیلم ها و بازی ها