در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور با استفاده ترکیبی از نرم افزارهای مایا ، ZBrush و همچنین Substance Painter می توانید Asset یا همان دارایی های گرافیکی پروژه های بازی سازی را مدل سازی سه بعدی کنید.
عنوان اصلی : Best Guide to Making a Stylized Asset
قسمت 01 مقدمه
قسمت 02 ساخت مدل low poly
قسمت 03 آماده سازی مدل برای مجسمه سازی
قسمت 04 وارد کردن به Zbrush و شروع به Sculpt
قسمت 05 مجسمه سازی در Zbrush
قسمت 06 مجسمه سازی کامل
قسمت 07 صادرات مدل High Poly و Re-topo
قسمت 08 توپولوژی مجدد
قسمت 09 نقشه برداری UV (1)
قسمت 09 نقشه برداری UV
Part 010 Texturing in Substance Painter
Best Guide to Making a Stylized Asset
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.