در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Maya: Character Rigging
معرفی:
یک شخصیت را از ابتدا در مایا تنظیم کنید
از فایل های تمرینی نهایت استفاده را ببرید
1. شروع به کار:
ریگ و طراحی رابط
قوانین اساسی تقلب
ایجاد مفاصل
ترتیب چرخش و چرخش مفصل
ایجاد محدودیت
اتصالات در ویرایشگر گره
گره های افست
ماتریس والد افست
2. ایجاد اسکلت:
تنظیم شخصیت
کشیدن زنجیر پا
کشیدن ستون فقرات
اضافه کردن دنده ها به اسکلت
تعیین موقعیت استخوان های بازو
ایجاد اسکلت دست
نهایی کردن اسکلت
3. ایجاد کنترل های پا و پا:
قرار دادن اسپلاین های کنترل پا
راه اندازی زنجیر پا IK
جفت کردن پاشنه و پاشنه پا
کنترل لگن
کنترل جهت زانو
سازماندهی دکل های کنترلی
4. ایجاد کنترل های بدن:
تراز کردن کنترل های بدن
اتصال کنترل های بدنه
تنظیم کنترل ستون فقرات
اتصال کنترل های ستون فقرات
ایجاد کنترل های شانه
5. ایجاد کنترلهای FK و IK:
درک تقلب FK و IK
ایجاد اسکلت های کنترلی
محدود کردن اسکلت های کنترل
اتصال اسکلت اصلی
ایجاد کنترل های شناور
سیم کشی سوئیچ FK و IK
مخفی کردن و نمایش کنترل ها
6. دست های تقلبی:
راه اندازی گره های افست
تنظیم کنترل های FK انگشتی
ایجاد ویژگی های سفارشی
فر شدن انگشتان دست
کنترل گسترش انگشت
7. شخصیت های پوستی:
آماده سازی اسکلت برای پوست گیری
استفاده از اصلاح کننده پوست
تنظیم پوسته شدن از طریق وزن رنگ
وزن تنظیم دقیق
وزنه های آینه ای
نتیجه:
مراحل بعدی
Maya: Character Rigging
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ایجاد کردن حرکاتی نرم در انیمیشن ها
آموزش جامع Maya 2015
آموزش کامل کار با Maya 2020
آموزش استفاده از 3Ds Max در معماری
دوره هفتگی انیمیشن سازی و Rigging سه بعدی
آموزش رندر و نورپردازی فضای خارجی در Maya با موتور رندر Arnold
آموزش مدل سازی و مصورسازی معماری بوسیله 3Ds Max, Twinmotion
کسب و کار کوچک خود را با LinkedIn رشد دهید
آموزش کار با دوربین سه بعدی نرم افزار 3Ds Max
دوره هفتگی Rigging و انیمیشن سازی سه بعدی با Maya