در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تری دی مکس یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3ds Max: Digital Humans for Architectural Visualizations
معرفی :
مقدمه ای بر انسان های دیجیتال
با استفاده از فایل های تمرین
1. شروع به کار:
فرآیند شخصیت
نمای کلی 3ds Max rigging
منابع برای مدل های سه بعدی
دستکاری و بافت سازی مدل های سه بعدی
2. ایجاد اسکلت در CAT:
ایجاد اسکلت در CAT
اتصال اسکلت CAT به مش
تنظیم دقیق اسکلت
3. شخصیت های پوستی:
پوست انداختن مش
تنظیم پاکت نامه ها
تنظیم رئوس
نهایی کردن پوست
4. متحرک سازی شخصیت ها در CAT:
درک CTMotion
ایجاد یک پیاده روی رویه ای
تنظیم پیاده روی
حرکت در صحنه
قدم زدن در مسیری و قدمی
ایجاد ژست ها
متحرک سازی بین ژست ها
ذخیره و بارگذاری کلیپ ها
5. کار با Biped:
نمای کلی دوپا
حالت شکل دوپا
پوست انداختن دوپاها
پیاده روی متحرک در دوپا
انیمیشن کی فریم در دوپا
ضبط حرکت در دوپا
نتیجه :
مراحل بعدی
3ds Max: Digital Humans for Architectural Visualizations
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدل سازی و مصورسازی معماری بوسیله 3Ds Max, Twinmotion
آموزش رندر با استفاده از امکانات Cycles در نرم افزار Blender
کسب و کار کوچک خود را با LinkedIn رشد دهید
آموزش جامع SketchUp 2013
آموزش ساخت کاراکترهای انیمیشنی در After Effects
یادگیری کار با نسخه رایگان SketchUp
دوره هفتگی Rigging و انیمیشن سازی سه بعدی با Maya
دوره هفتگی انیمیشن سازی و Rigging سه بعدی
آموزش ریگینگ کاراکترها در Maya
آموزش Rigging کاراکترها در نرم افزار 3Ds Max