در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی بر ساخت کانسپت آرت محیط بازی مسلط شده و مباحث آن را در عمل تمرین خواهید کرد.
عنوان اصلی : Game Environment Concept Art Fundamentals
بررسی اجمالی دوره
مقدمه و بحث گردش کار
ایجاد مش
در حال تبدیل شدن
تبدیل پیشرفته
تقارن به طور خلاصه
برس های ضروری
اصلاح و جلا دادن
برس های برش
پوشش، دید و گروه ها
ابزارهای فرعی
مجسمه سازی وکسل
Zmodeling
بولین های زنده
آرایه مش
ایجاد یک منوی سفارشی
White-Boxing قسمت 1
White-boxing قسمت 2
مسدود شدن تاج و تخت
پالایش تخت
از بین بردن دارایی ها
قرار دادن بالسترد
بالستراد و نانوتکنیک
گزینه های تخریب
تخریب غیر مخرب
ایجاد تخته ها و نیزه های چوبی
ایجاد و اصلاح پارچه
تکنیک های جزئیات در ستون
ایجاد Insert Mesh Brush برای سنگ ها
تنظیم صحنه نهایی
مقدمه
راه اندازی نورپردازی
تنوع رنگ با HDRI
ملزومات مواد
ایجاد یک Matcap سفارشی
آشنایی با تنظیمات رندر
بهترین تمرین و بیشترین تاثیر بصری
بیایید تمرین کنیم - ترکیب هنر مفهومی اجرا شده
راحتی با پل فتوشاپ
معرفی
ترکیب کردن
جو
رنگ آمیزی خشن
به چه چیزی توجه کنید
یکپارچه سازی بافت های عکس
مسدود کردن اشکال بیشتر
فشار دادن تمرکز
نگاه دقیق
جلوه های فیلم
آخرین لمس
Game Environment Concept Art Fundamentals
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.