در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

Effective professional writing, which happens consistently and inescapably, is one of the main driving forces of a productive workplace. This course covers the most common features and forms of everyday workplace writing, as well as strategies for creating and refining such writing.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش خودسنجی هوش هیجانی

Crisis Communication and Technology: Communicating with Colleagues

Writing Process Instructions and Directions

Managing Anger and Frustration in the Workplace

Crisis Communication and Technology: Communicating with Colleagues

آموش مهارت های داستان گویی برای ایجاد انگیزه و تعامل بیشتر در کارکنان

Being a Better Communicator: Grammar, De-jargoning, and Articulation

آموزش نوشتن پروپوزال

Fundamentals of Written Proposals

Being a Better Communicator: Grammar, De-jargoning, and Articulation
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها