در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Effective professional writing, which happens consistently and inescapably, is one of the main driving forces of a productive workplace. This course covers the most common features and forms of everyday workplace writing, as well as strategies for creating and refining such writing.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Writing Process Instructions and Directions
Writing Process Instructions and Directions
Crisis Communication and Technology: Communicating with Colleagues
آموزش خودسنجی هوش هیجانی
Being a Better Communicator: Grammar, De-jargoning, and Articulation
آموش مهارت های داستان گویی برای ایجاد انگیزه و تعامل بیشتر در کارکنان
Fundamentals of Written Proposals
Writing in the Workplace: Email, Memos, Reports, and Social Messaging
آموزش نوشتن پروپوزال
Being a Better Communicator: Grammar, De-jargoning, and Articulation