در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
There’s no perfect operating system or end user. Consequently, IT professionals—particularly those working at a help desk—will inevitably find themselves addressing certain issues over and over. This course offers a comprehensive look at the most common IT fixes for Windows 11, as well as the techniques and tools to use along the way.
Instructor Ed Liberman draws from his 20+ years of experience with Windows technologies to provide clear, succinct explanations of essential fixes, such as restoring Windows and removing buggy updates. Ed shares how to fix boot problems, troubleshoot Windows Store and Win32 applications, and address issues remotely by establishing a remote desktop session. He also demonstrates how to leverage a variety of built-in tools that make it easier to spot and resolve problems within Windows 11.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مبانی کار با سرورها در محیط شبکه
آماده شدن برای آزمون بین المللی CompTIA Server+ (SK0-005)
آموزش پیکربندی Hyper-V در ویندوز سرور 2019
آموزش طراحی و پیاده سازی سرویس ها در Microsoft 365
Windows Server 2019: DHCP and DNS
آموزش پیکربندی و مدیریت مایکروسافت OneDrive و Teams
آموزش پیاده سازی Group Policy در Windows Server 2019
آموزش مدیریت دسترسی و Authntication در Microsoft 365
آموزش پیکربندی و مدیریت SharePoint On-Premises
کورس یادگیری کامل Microsoft 365 – Manage User Identity and Roles