در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Whether you’re working with brand-new software releases, or trusted operating systems that you’ve used for years, things can often go wrong, for a number of reasons, and it’s important to know how to troubleshoot problems as they arise. Windows is no different, and in this course, Microsoft MVP Brien Posey provides a comprehensive guide to troubleshooting a range of Windows 11 issues for IT professionals–especially help desk professionals. Brien covers basic troubleshooting best practices and guidance specific to tools, troubleshooting apps and hardware, remote troubleshooting, and more.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Windows 10 for IT Support: Advanced Troubleshooting
آشنایی با Azure Arc
Windows 10: Managing Admin Tasks Essential Training
آشنایی با ویندوز 11 برای اولین بار : پشتیبانی از کاربران
یادگیری Windows 11 برای اولین بار : پشتیبانی از کاربران
Windows 10 for IT Support: Troubleshooting Basics
Microsoft 365: Application Management
اسکریپت نویسی عملی ویندوز PowerShell
اسکریپت نویسی عملی برای Windows PowerShell
Windows 10: Supporting Users Essential Training