وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها
4

Vertex School – Houdini FX & Redshift – On Demand

سرفصل های دوره
  • 01. Environment - Heightfields
  • 02. Environment - Heightfield Modifications
  • 03. Environment - Geometry Mesh Processing
  • 04. Rocks - Procedural Modeling
  • 05. Rocks - Instancing
  • 06. Placeholder Water Mesh
  • 07. Creature - Body
  • 08. Creature - Tentacles
  • 09. Creature - Tentacle Animation
  • 10. Creature - Flight Paths
  • 11. Camera Setup
  • 12. Redshift Setup
  • 13. Rocks Instancing Fix
  • 14. Redshift Setup
  • 15. Rocks - Instancing Fix
  • 16. Redshift Shaders
  • 17. Env Shader Tweaks
  • 18. ACES Setup
  • 19. RS Render View
  • 20. AOVs
  • 21. Attribute Driven AOVs
  • 22. Post FX
  • 23. Render Layers
  • 24. POP Particle Simulation
  • 25. Particle Sourcing Velocity Forces
  • 26. Mechanical Bugs - Flight Particles
  • 27. Mechanical Bugs - Instancing
  • 28. Mechanical Bugs - Particle Trails
  • 29. Mechanical Bugs - Rendering
  • 30. Disintegration - Vellum Grains
  • 31. Disintegration - Glue Constraints
  • 32. Disintegration - Infection Solver Activation
  • 33. Disintegration - Creature Animation
  • 34. Disintegration - Creature Animation
  • 35. Disintegration - Velocity Inheritance
  • 36. Disintegration - Velocity Inheritance
  • 37. Disintegration - Final Tweaks
  • 38. Disintegration - Final Tweaks
  • 39. Disintegration - Rendering
  • 40. Tentacles - Cloth
  • 41. Tentacles - Soft Body
  • 42. Tentacles - Soft Body Part II
  • 43. Tentacles - Hair Curves
  • 44. Tentacles - Hair Curves Part II
  • 45. Flying Creatures with Simulated Tentacles
  • 46. Disintegration with Simulated Tentacles
  • 47. Dead Creature - Proxy Mesh and Ground Collision Patch
  • 47. Dead Creature - Proxy Mesh and Ground Collision Patch 2
  • 48. Dead Creature - Vellum Sculpting
  • 49. Dead Creature - Explosion Jolt Simulation
  • 50. Fracture - Area of Interest
  • 51. Detailed Fracture
  • 52. Fracture - Optimization
  • 53. Fracture - Proxies
  • 54. Collision Geometry - Creature Pt 1
  • 55. Collision Geometry - Creature Pt 2
  • 56. Collision Geometry - Terrain
  • 57. RBD Simulation
  • 58. RBD Simulation Tweaks
  • 59. Debris - Instance Geometry
  • 60. Debris - Sourcing
  • 61. Debris - Simulation
  • 62. Debris - Rendering
  • 63. Shockwave Source
  • 63. Shockwave Source 2
  • 64. Shockwave Simulation
  • 65. Shockwave Rendering
  • 66. Dust Source
  • 67. Dust Collision Volumes
  • 68. Dust - Simulation
  • 69. Dust - Additional Microsolvers
  • 71. Explosion - Source
  • 72. Explosion - Simulation
  • 73. Explosion - Light Scatter Baking
  • 74. Explosion - Redshift Rendering
  • 75. Fire - Source
  • 76. Fire - Simulation
  • 77. Fire - Rendering
  • 78. FLIP Simulation - Introduction
  • 79. River - Area of Interest
  • 80. River - Source Particles Flow Velocity
  • 81. River - Collision Object
  • 82. River - FLIP Simulation Setup
  • 83. River - Boundary Inflow Outflow
  • 84. River - Flow Force via Advection
  • 85. River - High Resolution Caching
  • 86. River - Meshing Rendering
  • 87. River Close-Up - Simulation Up-Res
  • 88. Whitewater - Source
  • 89. Whitewater - Simulation Setup
  • 90. Whitewater - Extra Sources
  • 91. Whitewater - High Res Sim Caching
  • 92. Whitewater - Rendering
  • 93. Wide Shot Whitewater
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 19336
    حجم: 67475 مگابایت
    مدت زمان: 1855 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید