وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Unreal Engine 5: Complete Beginner’s Course (2023)

سرفصل های دوره

Learn the fundamentals of Unreal Engine 5 by creating a realistic game-ready environment.


1. Introduction
  • 1.1 Complete Beginners Course - Course Materials.zip
  • 1. Introduction
  • 2. Downloading Unreal Engine 5
  • 3. Creating the Project

  • 2. Unreal Engine 5 Overview
  • 1. Viewport And Navigation
  • 2. The Toolbar
  • 3. The Details Panel
  • 4. The World Outliner
  • 5. The Content Browser

  • 3. Initial Project Setup
  • 1. Creating a New Level
  • 2. Post Process Volume
  • 3. Camera Exposure

  • 4. Quixel Megascans
  • 1. Introduction to Quixel Megascans
  • 2. Quixel Bridge Overview
  • 3. Finding Our Assets
  • 4. Quality vs. Performance
  • 5. Introduction to Nanite Geometry
  • 6. Importing Assets

  • 5. Materials And Textures
  • 1. What is a Texture
  • 2. Texture Properties
  • 3. What is a Material
  • 4. The Material Graph
  • 5. Material Instances
  • 6. Adjusting the Texture Size

  • 6. Level Design
  • 1.1 Complete Beginners Course - Course Materials.zip
  • 1. Importing the Ground Mesh
  • 2. Adding the Sidewalks
  • 3. Creating a Blend Material
  • 4. Blend Material Properties
  • 5. Mesh Painting Tool
  • 6. Adjusting the Ground Tiling
  • 7. Adjusting the Ground Textures
  • 8. Painting the Ground
  • 9. Street Lines Decals
  • 10. Adding the Barricades
  • 11. Adding the Props
  • 12. Creating the Landscape
  • 13. Preparing the Foliage
  • 14. Adding Foliage
  • 15. Adding Rocks
  • 16. Adding Puddles
  • 17. Adding Blood Decals
  • 18. Finalizing the Environment

  • 7. Lighting (Lumen)
  • 1. Light Types
  • 2. Adding the Lights
  • 3. Adding the Sky
  • 4. Adding the Fog
  • 5. Lightmass Importance Volume
  • 6. Introduction to Lumen
  • 7. Adjusting the Lighting
  • 8. Enabling God Rays
  • 9. Adjusting the Post Process Volume
  • 10. Static vs. Stationary vs. Movable

  • 8. Game Optimization
  • 1. Foliage Optimization
  • 2. Level of Detail
  • 3. Texture Size
  • 4. Optimization Viewmodes
  • 5. Lightmap Density
  • 6. Fixing the Wrapping UVs
  • 7. Limiting the FPS Usage

  • 9. Audio
  • 1. Importing Sound Assets
  • 2. Creating Sound Cues
  • 3. Adding Sound to the Environment

  • 10. Presentation
  • 1. Adding a Camera
  • 2. Adjusting the Camera Settings
  • 3. Taking a Screenshot
  • 4. Making the Camera Work on Play

  • 11. Introduction to Blueprints
  • 1. What are Blueprints
  • 2. Blueprint Class Types
  • 3. Creating our First Blueprints
  • 4. Setting the Default Game Mode
  • 5. Blueprint Class Overview
  • 6. Setting up the Ball
  • 7. Input Mapping Context
  • 8. Blueprint Flow
  • 9. Events, Functions And Variables
  • 10. First Steps in Blueprint Graph
  • 11. Ball Movement
  • 12. Adding Collision to Objects
  • 13. What now
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 14355
    حجم: 6278 مگابایت
    مدت زمان: 381 دقیقه
    تاریخ انتشار: 29 خرداد 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید