در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Aquire Skills To Build An Effective Customer Service Framework And Implement Excellence
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Customer-Centric Communication
Identify And Avoid Unconscious Bias
Goal Setting For Business Leaders And Executives
The Psychology Of Persuasion & Influence
Green Finance Strategy
مهارت های رهبری و مدیریت: یک رهبر فوق العاده شوید
Upskill Your Workforce To Promote Retention Over Resignation
How To Network As An Introvert
Mental Health And Eco Anxiety In The Workplace
Women In Business: Mastering Professional Negotiation
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها