در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Want to be part of a select group that’s really important to your organization? They’re called HiPos, or high-potential employees: people performing well in their role who are also seen as possessing the skills, characteristics, and outlook necessary to progress to higher positions, bigger in scope and complexity, more quickly. Learn ten skills leadership experts look for in identifying high-potential employees, and how to increase your skills in these areas. These skills are divided into three areas: perspective, presence, and work habits.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
نه درس شغلی که آرزو می کنید زودتر یاد بگیرید
How to Get People to Like You
صلاحیت خود را توسعه داده و ارتقا دهید
آموزش انگیزه دادن به دیگران از طریق معنا سازی
Building a Better Relationship with Your Boss
آموزش رهبری تغییرات در شرکت ها و سازمان ها
Ten Habits of Great Problem-Solvers
مبانی مدیریت تغییرات
Ten Habits of Great Decision Makers
Nine Habits of Highly Confident People