در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Want to be part of a select group that’s really important to your organization? They’re called HiPos, or high-potential employees: people performing well in their role who are also seen as possessing the skills, characteristics, and outlook necessary to progress to higher positions, bigger in scope and complexity, more quickly. Learn ten skills leadership experts look for in identifying high-potential employees, and how to increase your skills in these areas. These skills are divided into three areas: perspective, presence, and work habits.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
نه درس شغلی که آرزو می کنید زودتر یاد بگیرید
ایجاد کردن 10 عادت مردمان قوی در خودتان
11 Inactions that Ruin a Leader’s Reputation
چگونه رهبران می توانند همدلی و نتایج را متصل کنند
عادت های یک دقیقه ای برای داشتن مقاومت و پایداری
Ten Habits of Great Decision Makers
آموزش انگیزه دادن به دیگران از طریق معنا سازی
Eight Ways You Block Your Success
Nine Habits of Highly Confident People
How to Get People to Like You