در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Want to be part of a select group that’s really important to your organization? They’re called HiPos, or high-potential employees: people performing well in their role who are also seen as possessing the skills, characteristics, and outlook necessary to progress to higher positions, bigger in scope and complexity, more quickly. Learn ten skills leadership experts look for in identifying high-potential employees, and how to increase your skills in these areas. These skills are divided into three areas: perspective, presence, and work habits.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
چگونه رهبران می توانند همدلی و نتایج را متصل کنند
9 روش عالی برای سرمایه گذاری در خودتان
نه درس شغلی که آرزو می کنید زودتر یاد بگیرید
صلاحیت خود را توسعه داده و ارتقا دهید
Nine Habits of Highly Confident People
How to Think Big
How to Get People to Like You
Eight Ways You Block Your Success
ایجاد کردن 10 عادت مردمان قوی در خودتان
عادت های یک دقیقه ای برای داشتن مقاومت و پایداری