در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Discover how to exchange information with teams inside your organization that you don’t have direct contact with by organizing a skip-level meeting: a meeting without the team’s direct supervisor, thus skipping a level. In this short course, instructor Dr. Todd Dewett shares how skip-level meetings can be an important component in building connections between teams, covers methods to ask for candid feedback, and offers ways to make meaningful connections.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Preparing for Your Review
راهنمای مدیران برای مدیریت وضعیت های دشوار
Evaluating Your Growth as a Leader
Sustainable Employee Engagement
Learning from Failure
آموزش ارائه بازخورد نسبت به کارهای نیروهایتان
آموزش اجتناب از فرسودگی شغلی و خانوادگی
آموزش مدیریت کارایی : تنظیم اهداف و مدیریت کارایی
ایجاد موفقیت شخصی
آشنایی با رهبران جوان موفق