وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها
4

Realistic Face with Zbrush and Mari

سرفصل های دوره

1 Introduction
  • 1. Introduction
  • 2. Human references
  • 3. Texturing references
  • 4. Texturing XYZ

  • 2 Warming up
  • 1. Favourite brushes
  • 2. Get your hands loose
  • 3. Free face sculpt

  • 3 Facial Anatomy
  • 1. Proportions and planes
  • 2. Bone landmarks 1
  • 3. Bone landmarks 2
  • 4. Facial muscles
  • 5. Fat pads
  • 6. Asymmetry
  • CGDownload - Ресурсы для Компьютерной Графики.html
  • Readme.txt
  • Присоединяйся в Telegram.html

  • 4 Zbrush Block out
  • 1. Align image references
  • 2. Block out proportions
  • 3. Block out timelapse
  • 4. Block out ears
  • 5. Muscles
  • 6. Fixing Mesh
  • 7. Zremesher
  • 8. Matching references
  • 9. Matching references 2
  • 10. Defining shapes
  • 11. Block out hair
  • 12. Back ears
  • 13. Zwrap

  • 5 Retopology
  • 1. Basics of a good topology
  • 2. Quad draw basics
  • 3. Starting retopo
  • 4. Timelapse
  • 5. Ears
  • 6. Timelapse 2
  • 7. Adjusting topo
  • 8. Adjust to wrinkles
  • 9. Interior mouth
  • 10. Project all Zbrush
  • 11. Final adjustments
  • 12. Conclusions
  • 13. Eyes

  • 6 Secondary forms Zbrush
  • 1. Defining shapes
  • 2. Ears and Mouth
  • CGDownload - Ресурсы для Компьютерной Графики.html
  • Readme.txt
  • Присоединяйся в Telegram.html

  • 7 UVs
  • 1. Introduction
  • 2. 3D cut tool
  • 3. Cutting UV Shells
  • 4. Unfold
  • 5. Symmetrize
  • 6. Texel density
  • 7. Test UVs

  • 8 Texturing XYZ
  • 1. Texturing XYZ workflow
  • 2. Preparing Textures
  • 3. Zwrap
  • 4. XNormals

  • 9 Displacement in Mari
  • 1. Setting up file
  • 2. Nodegraph basics
  • 3. Paint buffer
  • 4. Projecting images
  • 5. Nodegraph tree
  • 6. Multichannel and Shuffle
  • 7. 3 levels of Displacement
  • 8. Masks
  • 9. BRDF shader
  • 10. Painting masks
  • 11. Project texturing XYZ
  • 12. Projections timelapse
  • 13. Exporting maps
  • 14. Flip maps

  • 10 Displacement and details
  • 1. Levels of Displacement
  • 2. Asymmetry
  • 3. Mouth and Eyelids
  • 4. Skin irregularity
  • 5. Burnmark and scar
  • CGDownload - Ресурсы для Компьютерной Графики.html
  • Readme.txt
  • Присоединяйся в Telegram.html

  • 11 Diffuse base
  • 1. Masks Substance 1
  • 2. Masks Substance 2
  • 3. Preparing references
  • 4. Versions
  • 5. Image Manager
  • 6. Diffuse base
  • 7. Photo projection
  • 8. Photo projections 2
  • 9. Merging maps
  • 10. Fixing Texturing XYZ
  • 11. HSV
  • 12. UV projections
  • 13. Tilable Skin Texture
  • 14. Triplanar projection
  • 15. Base last fixes

  • 12 Diffuse details
  • 1. Color Zones
  • 2. Dark Spots
  • 3. Burn Marks
  • 4. Scars
  • 5. Scratches
  • 6. Face paint
  • 7. Face paint 2

  • 13 Extra channels
  • 1. Bump
  • 2. Roughness
  • 3. Testing maps
  • 4. Specular
  • 5. SSS

  • 14 Final Touches
  • 1. Apply Diffuse
  • 2. Sculpt on Diffuse
  • 3. Basic render in Zbrush
  • 4. Zbrush turntable
  • 5. Final words
  • CGDownload - Ресурсы для Компьютерной Графики.html
  • Readme.txt
  • Присоединяйся в Telegram.html
  • 179,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 35515
    حجم: 8814 مگابایت
    مدت زمان: 531 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
    طراحی سایت و خدمات سئو

    179,000 تومان
    افزودن به سبد خرید