وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Realistic Face with Zbrush and Mari

سرفصل های دوره

1 Introduction
  • 1. Introduction
  • 2. Human references
  • 3. Texturing references
  • 4. Texturing XYZ

  • 2 Warming up
  • 1. Favourite brushes
  • 2. Get your hands loose
  • 3. Free face sculpt

  • 3 Facial Anatomy
  • 1. Proportions and planes
  • 2. Bone landmarks 1
  • 3. Bone landmarks 2
  • 4. Facial muscles
  • 5. Fat pads
  • 6. Asymmetry
  • CGDownload - Ресурсы для Компьютерной Графики.html
  • Readme.txt
  • Присоединяйся в Telegram.html

  • 4 Zbrush Block out
  • 1. Align image references
  • 2. Block out proportions
  • 3. Block out timelapse
  • 4. Block out ears
  • 5. Muscles
  • 6. Fixing Mesh
  • 7. Zremesher
  • 8. Matching references
  • 9. Matching references 2
  • 10. Defining shapes
  • 11. Block out hair
  • 12. Back ears
  • 13. Zwrap

  • 5 Retopology
  • 1. Basics of a good topology
  • 2. Quad draw basics
  • 3. Starting retopo
  • 4. Timelapse
  • 5. Ears
  • 6. Timelapse 2
  • 7. Adjusting topo
  • 8. Adjust to wrinkles
  • 9. Interior mouth
  • 10. Project all Zbrush
  • 11. Final adjustments
  • 12. Conclusions
  • 13. Eyes

  • 6 Secondary forms Zbrush
  • 1. Defining shapes
  • 2. Ears and Mouth
  • CGDownload - Ресурсы для Компьютерной Графики.html
  • Readme.txt
  • Присоединяйся в Telegram.html

  • 7 UVs
  • 1. Introduction
  • 2. 3D cut tool
  • 3. Cutting UV Shells
  • 4. Unfold
  • 5. Symmetrize
  • 6. Texel density
  • 7. Test UVs

  • 8 Texturing XYZ
  • 1. Texturing XYZ workflow
  • 2. Preparing Textures
  • 3. Zwrap
  • 4. XNormals

  • 9 Displacement in Mari
  • 1. Setting up file
  • 2. Nodegraph basics
  • 3. Paint buffer
  • 4. Projecting images
  • 5. Nodegraph tree
  • 6. Multichannel and Shuffle
  • 7. 3 levels of Displacement
  • 8. Masks
  • 9. BRDF shader
  • 10. Painting masks
  • 11. Project texturing XYZ
  • 12. Projections timelapse
  • 13. Exporting maps
  • 14. Flip maps

  • 10 Displacement and details
  • 1. Levels of Displacement
  • 2. Asymmetry
  • 3. Mouth and Eyelids
  • 4. Skin irregularity
  • 5. Burnmark and scar
  • CGDownload - Ресурсы для Компьютерной Графики.html
  • Readme.txt
  • Присоединяйся в Telegram.html

  • 11 Diffuse base
  • 1. Masks Substance 1
  • 2. Masks Substance 2
  • 3. Preparing references
  • 4. Versions
  • 5. Image Manager
  • 6. Diffuse base
  • 7. Photo projection
  • 8. Photo projections 2
  • 9. Merging maps
  • 10. Fixing Texturing XYZ
  • 11. HSV
  • 12. UV projections
  • 13. Tilable Skin Texture
  • 14. Triplanar projection
  • 15. Base last fixes

  • 12 Diffuse details
  • 1. Color Zones
  • 2. Dark Spots
  • 3. Burn Marks
  • 4. Scars
  • 5. Scratches
  • 6. Face paint
  • 7. Face paint 2

  • 13 Extra channels
  • 1. Bump
  • 2. Roughness
  • 3. Testing maps
  • 4. Specular
  • 5. SSS

  • 14 Final Touches
  • 1. Apply Diffuse
  • 2. Sculpt on Diffuse
  • 3. Basic render in Zbrush
  • 4. Zbrush turntable
  • 5. Final words
  • CGDownload - Ресурсы для Компьютерной Графики.html
  • Readme.txt
  • Присоединяйся в Telegram.html
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 35515
    حجم: 8814 مگابایت
    مدت زمان: 531 دقیقه
    تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1403
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید