در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Understanding the value of customer service, and being able to measure that value, will empower you to demonstrate return on investment (ROI) for your organization. Learn how to quantify the value of customer service, then dive into methods that apply to your unique environment. This course is designed to provide a perspective on this multifaceted topic and equip you and your team to make decisions that are right for your customers and your organization.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Customer Service: Motivating Your Team
رهبری تجربه مشتری
آموزش انگیزه دادن به تیم های خدمات مشتریان
Quality Standards in Customer Service
آموزش محاسبه بازگشت سرمایه ROI خدمات مشتریان
Customer Service Strategy
Customer Service: How to Manage Your Customer Queues
رهبری اجرایی خدمات مشتری
Using AI in Customer Service
Contact Center Leadership