دسته بندی

در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

پنل کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید؟ اگر اولین بار است از سایت جدید استفاده میکنید باید پسورد خود را ریست نمایید.

استاد: Brad Cleveland

Brad Cleveland - براد کلیولندBrad Cleveland - براد کلیولند
براد کلیولند، یک استراتژیست و متخصص خدمات مشتری، مدیریت و خدمات omnichannel ، در سطح جهان می‌باشد. براد، پس از مشاور و سخنوری، در ۴۵ ایالت و بیش از ۶۰ کشور کار کرده‌ است و مشتریان او بسیاری از رهبران خدماتی شرکتهایی مانند: Apple, American Express, USAA, Google و دیگران را شامل می شود. او همچنین میهمان دولتمردان کشورهای آمریکا، استرالیا، آلمان، کانادا و بریتانیا بوده ‌است. براد هشت کتاب را نوشته و دریافت‌کننده جایزه بهترین Amazon.com است. کتاب‌ها و مقالات او به بیش از ده زبان ترجمه شده‌اند، و مقالات او در رسانه‌ها از وال استریت ژورنال و نیویورک‌تایمز تا NPR's All Things Considered چاپ شده ‌است. او در رشته خدمات مشتری جوایز متعددی را دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه معتبر "Computerworld Smithsonian 21st Century Pioneering" شد. براد در ماه مه ۲۰۱۲ برنده جایزه "ICMI's Inaugural Lifetime Achievement" شد. براد ، یکی از شرکای اولیه و مدیر اجرایی موسسه بین المللی مدیریت مشتری (ICMI) است ، او شرکت را به یک رهبر صنعتی جهانی تبدیل کرد که در حال حاضر بخشی از United Business Media (London: UBM.L) است. در حال حاضر او یک مشاور، نویسنده و سخنران است. براد در Sun Valley, Idaho، با همسرش Kirsten و دخترشان، گریس زندگی می‌کند. او یک خلبان خصوصی است که از اسکی و دوچرخه‌سواری کوهستانی لذت می‌برد و تا بحال ۵ میلیون مایل سفر کرده‌ است.

دانلود و خرید 10 آموزش بدست Brad Cleveland از شرکت هایی مثل lynda در شاخه هایی از جمله آموزش خدمات مشتریان و آموزش مدیریت، بازاریابی و تجارت و بازاریابی و فروش و بسیاری آموزش های بیشتر در فرین مدیا.