وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Learn to Create a Multiplayer shooter in Unity using Netick

سرفصل های دوره

Build a 3D Professional Online Multiplayer Game In Unity using Netick! Learn Netick networking with C#, 2024 Guide!


1. Introduction - ClientServer in Multiplayer games
  • 1. Basic Client-Server
  • 2. What so Sync in Multiplayer Games
  • 3. Client-server Authority Types
  • 4. Tickrates, Client-side Prediction, Resimulation
  • 5. Interpolation

  • 2. Project Creation
  • 1.1 LeanTween.html
  • 1.2 Mono Cecil.html
  • 1.3 Netick Discord (27022024).html
  • 1.4 Netick Github Repository.html
  • 1.5 Netick TickTimer.html
  • 1.6 Netick Website.html
  • 1.7 Simulation Timer.html
  • 1.8 Unity Toolbar Extender (Optional).html
  • 1. Project Setup
  • 2. Netick Network Callbacks
  • 3. Session Creation

  • 3. Gameplay Implementation
  • 1. Top Down Movement - P1
  • 2. Top Down Movement - P2
  • 3. Top Down Rotation
  • 4.1 Kevin Iglesias Asset Store.html
  • 4.2 nshooter iglesias soldier animations.zip
  • 4. Player Animation
  • 5. Basic Spawning
  • 6. Fixing Player Animation
  • 7. Player Manager
  • 8. Player Manager - Fix Racing Condition
  • 9. Player Nickname
  • 10. Weapon Shooting - Theory - P1 - Projectile vs Hitscan
  • 11. Weapon Shooting - Theory - P2- Lag Compensation
  • 12. Weapon Shooting - Programming - P1 - Raycast
  • 13. Weapon Shooting - Programming - P2 - Bullet Projectile VFX
  • 14. Weapon Shooting - Programming - P3 - Bullet Impact VFX
  • 15.1 Toon Muzzle Flash Pack (OriginalAsset Store).html
  • 15.2 Toon Muzzleflash Pack.zip
  • 15. Weapon Shooting - Programming - P4 - Muzzle Flash
  • 16. Weapon Shooting - Programming - P5 - Reloading
  • 17. Reload Animation
  • 18.1 nshooter ui sprite.zip
  • 18. Simple UI Gameplay
  • 19. Manual Weapon Reloading
  • 20. Health System - Mechanic & VFX
  • 21. Fix Health VFX TickTimer
  • 22.1 Netick Utilities (Only Recommended if your Netick 2 Version is 0.9.10 - 0.10.10).html
  • 22. Spawn & Respawning
  • 23. Scoring System
  • 24. Gamemode System
  • 25. UI Scoring
  • 26. Camera System
  • 27. UI Nametag
  • 28. UI Match
  • 29. UI Endgame
  • 30. Player Material Ally vs Enemy
  • 31. Fixes - Nametag Size & Color
  • 32. Handling Client Disconnection (Despawning)
  • 33. Fix Rigidbody (Move Itself)
  • 34.1 Camera Shaker Plugin.html
  • 34. Camera Shaker
  • 35.1 Gun Sounds.html
  • 35.2 Jackys Simple Audio Manager Plugin.html
  • 35.3 Music Library.html
  • 35. Audio Implementation
  • 36.1 Kenney Prototype Textures.html
  • 36.2 UV Repeat Shader Plugin.html
  • 36. Level Design
  • 37. Spawnpoints
  • 38. Fix - Player Movement
  • 39. Fix - Projectile Lifetime
  • 40. Main Menu
  • 41. Player Nickname - Advanced
  • 42. Removing Old Nickname
  • 43. Fix - Bullet Travel
  • 44. Fix - Weapon Origin Point on Client
  • 45. Network Shutdown
  • 46. Fix - UI Endgame
  • 47. Applying Netick Settings
  • 48. Netick Settings Explanation
  • 49. Closing

  • 4. Bonus
  • 1. When to use RPC
  • 2.1 Clumsy Software.html
  • 2. Simulating Lag
  • 3. Choosing Netcode
  • 4. Relay & NAT
  • 5. Interest Management

  • 5. Closing
  • 1.1 Netick Discord.html
  • 1. Netick Discord
  • 2. Whats Next
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 38983
    حجم: 3799 مگابایت
    مدت زمان: 454 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۳
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید