در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Let’s face it. It’s nice to be liked. But there’s a real business case for it, too. In this course, best-selling author and speaker Scott Mautz demonstrates the power of being more likable and shows you how to increase your likeability factor. Learn how to make yourself more compelling and likable by developing the right characteristics along the way, including authenticity, positivity, humility, and friendliness, just to name a few. Scott offers results-driven advice on making the right interpersonal connections with your peers by actively listening, being relevant and easy to work with, showing empathy to your colleagues and peers, and exhibiting the appropriate cues to make a great first impression or amplify your best qualities. Upon completing this course, you’ll be prepared to start wielding new skills and become more likable in both your personal and professional life.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
چگونه رهبران می توانند همدلی و نتایج را متصل کنند
مبانی مدیریت تغییرات
Ten Habits of Great Decision Makers
Eight Ways You Block Your Success
11 Inactions that Ruin a Leader’s Reputation
آموزش انگیزه دادن به دیگران از طریق معنا سازی
Ten Habits of Great Problem-Solvers
ایجاد کردن 10 عادت مردمان قوی در خودتان
آموزش رهبری تغییرات در شرکت ها و سازمان ها
مثبت ماندن در مواجهه با منفی بافی