در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
Want to be part of a select group that’s really important to your organization? They’re called HiPos, or high-potential employees: people performing well in their role who are also seen as possessing the skills, characteristics, and outlook necessary to progress to higher positions, bigger in scope and complexity, more quickly. Learn ten skills leadership experts look for in identifying high-potential employees, and how to increase your skills in these areas. These skills are divided into three areas: perspective, presence, and work habits.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ایجاد کردن 10 عادت مردمان قوی در خودتان
آموزش انگیزه دادن به دیگران از طریق معنا سازی
مثبت ماندن در مواجهه با منفی بافی
Ten Habits of Great Decision Makers
صلاحیت خود را توسعه داده و ارتقا دهید
9 روش عالی برای سرمایه گذاری در خودتان
چگونه رهبران می توانند همدلی و نتایج را متصل کنند
How to Get People to Like You
Leading with Love
نه درس شغلی که آرزو می کنید زودتر یاد بگیرید