وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Game Making with Blender and Building in Unity and Godot

سرفصل های دوره

Learn to create low-poly tileable environments in Blender for vibrant indie games!


1. Intro to Modeling our Set in Blender
  • 1. Intro to the Course
  • 2.1 Module 01 SOURCE.zip
  • 2. Download Module 1 Source Files Here!.html
  • 3. Starting the Modular Set
  • 4. Blender Scene Setup
  • 5. Constructing the First Parts
  • 6. Creating our First Piece
  • 7. Planning Sections
  • 8. Completing the Dead End
  • 9. Straight Sections
  • 10. Transition Piece
  • 11. Remaining Base Pieces
  • 12. Rounding off the Bevel
  • 13. Module 1 Wrapup

  • 2. Continuing to Modeling our Sections in Blender
  • 1. Module 2 Intro
  • 2.1 Module 02 SOURCE.zip
  • 2. Download Module 2 Source Files Here!.html
  • 3. Intersection Piece
  • 4. Cleaning Topology
  • 5. Additional Modeling Sections
  • 6. Spiral Helix Slide
  • 7. 180 Degree Turn
  • 8. 90 Degree Extension
  • 9. Fork in the Road
  • 10. Completing the Split Section and Cleanup
  • 11. Module 2 Wrapup

  • 3. Completing the Set and Optimizing in Blender
  • 1. Module 3 Intro
  • 2.1 Module 03 SOURCE.zip
  • 2. Download Module 3 Source Files Here!.html
  • 3. Bump in the Road
  • 4. Finalize our Set
  • 5. Correcting Tiling and Snapping
  • 6. Material Assignment
  • 7. Adjusting Shading and Naming
  • 8. Prepping for Export and Beveling
  • 9. Exporting for Game Engines
  • 10. Module 3 Wrapup

  • 4. Building our Project in the Unity and Godot Game Engines
  • 1. Module 4 Intro
  • 2.1 Module 04 SOURCE.zip
  • 2. Download Module 4 Source Files Here!.html
  • 3. Making the Project in Unity
  • 4. Building the Scene in Unity
  • 5. Continuing the Level Construction
  • 6. Adding the Ball
  • 7. Camera Movement and Cinematics
  • 8. Reviewing the Project
  • 9. Moving to the Godot Engine
  • 10. Snapping in the Godot Engine
  • 11. Using Snaps and Addressing Effciency
  • 12. Create the Marble Ball in Godot
  • 13. Adding Logic to the Gameplay
  • 14. Adding Logic to the Ball
  • 15. Adding Functionality to the Camera
  • 16. Applying Post Process for Visual Improvements
  • 17. Course Wrapup
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 38327
    حجم: 3024 مگابایت
    مدت زمان: 259 دقیقه
    تاریخ انتشار: 20 تیر 1403
    دیگر آموزش های این مدرس
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید