وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

استاد: Brad Cleveland

Brad Cleveland - براد کلیولندBrad Cleveland - براد کلیولند
براد کلیولند، یک استراتژیست و متخصص خدمات مشتری، مدیریت و خدمات omnichannel ، در سطح جهان می‌باشد. براد، پس از مشاور و سخنوری، در ۴۵ ایالت و بیش از ۶۰ کشور کار کرده‌ است و مشتریان او بسیاری از رهبران خدماتی شرکتهایی مانند: Apple, American Express, USAA, Google و دیگران را شامل می شود. او همچنین میهمان دولتمردان کشورهای آمریکا، استرالیا، آلمان، کانادا و بریتانیا بوده ‌است. براد هشت کتاب را نوشته و دریافت‌کننده جایزه بهترین Amazon.com است. کتاب‌ها و مقالات او به بیش از ده زبان ترجمه شده‌اند، و مقالات او در رسانه‌ها از وال استریت ژورنال و نیویورک‌تایمز تا NPR's All Things Considered چاپ شده ‌است. او در رشته خدمات مشتری جوایز متعددی را دریافت کرد و نامزد دریافت جایزه معتبر "Computerworld Smithsonian 21st Century Pioneering" شد. براد در ماه مه ۲۰۱۲ برنده جایزه "ICMI's Inaugural Lifetime Achievement" شد. براد ، یکی از شرکای اولیه و مدیر اجرایی موسسه بین المللی مدیریت مشتری (ICMI) است ، او شرکت را به یک رهبر صنعتی جهانی تبدیل کرد که در حال حاضر بخشی از United Business Media (London: UBM.L) است. در حال حاضر او یک مشاور، نویسنده و سخنران است. براد در Sun Valley, Idaho، با همسرش Kirsten و دخترشان، گریس زندگی می‌کند. او یک خلبان خصوصی است که از اسکی و دوچرخه‌سواری کوهستانی لذت می‌برد و تا بحال ۵ میلیون مایل سفر کرده‌ است.

دانلود و خرید 12 آموزش بدست Brad Cleveland از شرکت هایی مثل LinkedIn Learning (Lynda) در شاخه هایی از جمله آموزش خدمات مشتریان و آموزش مدیریت، بازاریابی و تجارت و Artificial Intelligence and Machine Learning و بسیاری آموزش های بیشتر در فرین مدیا.

Customer Service Strategy
Customer Service Strategy
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت
۱۰ مرداد ۱۴۰۳
Using AI in Customer Service
Using AI in Customer Service
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت
۲۶ آذر ۱۴۰۲
Quality Standards in Customer Service
Quality Standards in Customer Service
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت
۸ مرداد ۱۴۰۲
Measuring the Value of Customer Service
Measuring the Value of Customer Service
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت و 13 دقیقه
۸ مرداد ۱۴۰۲
Customer Service: Motivating Your Team
Customer Service: Motivating Your Team
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت
۲۵ تیر ۱۴۰۲
Customer Service: How to Manage Your Customer Queues
Customer Service: How to Manage Your Customer Queues
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
Contact Center Leadership
Contact Center Leadership
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
رهبری اجرایی خدمات مشتری
رهبری اجرایی خدمات مشتری
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت و 9 دقیقه
۴ آبان ۱۴۰۱
رهبری تجربه مشتری
رهبری تجربه مشتری
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت
۴ اسفند ۱۴۰۰
رهبری تجربه مشتری
رهبری تجربه مشتری
مدرس:
139,000 تومان
افزودن به سبد
1 ساعت
۳ اسفند ۱۴۰۰