وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Empathy For Customer Service That Feels Personalized

سرفصل های دوره

Make your customers feel truly special by using empathy. This approach build trusts, loyalty, and makes customers loyal


1 - Introduction and welcome
  • 1 - Introduction and welcome

  • 2 - What is empathy sympathy and compassion
  • 2 - What is empathy sympathy and compassion
  • 3 - Dalai Lama Kindheartedness is the mindset for empathy and compassion
  • 4 - Emotional Empathy and Cognitive Empathy
  • 5 - More on the distinction between Cognitive Empathy and Emotional Empathy

  • 3 - Empathy in customer service
  • 6 - Monitor their emotional state
  • 7 - If providing customer service over email or instant messenger

  • 4 - Active listening
  • 8 - Active listening for your customer service
  • 9 - Example of active listening and improved comprehension I had to go through
  • 10 - How to not lose a customer with bad support
  • 11 - Ask to rephrase to make sure you understood
  • 12 - Example of a listening mistake when I was 17
  • 13 - Actions speak louder than words nonverbal communication

  • 5 - Listening to body language
  • 14 - Nonverbal communication cues in customer service
  • 15 - The body language of your eyes
  • 16 - Open palms and arms visible even on zoom
  • 17 - Body language using your mouth smile while talking

  • 6 - Conclusion
  • 18 - Thank you and parting words of this course on empathy in customer service
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 19084
    حجم: 838 مگابایت
    مدت زمان: 64 دقیقه
    تاریخ انتشار: 20 شهریور 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید