در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

Given fast-evolving customer expectations, every organization needs an effective customer service strategy to guide operations and decisions. Your service strategy is the bridge between the organization's vision and mission—and the decisions and actions that happen every day. Join Brad Cleveland in this course and learn how to develop and execute an effective customer service strategy for your organization and team. Learn the steps of the strategic planning process, involving vision, customer access, talent, processes, technology, investments, and innovation. Plus, discover how to put your strategy to work, measure its effectiveness over time, and make updates to keep your strategy current.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

Using AI in Customer Service

Quality Standards in Customer Service
-main-resized.jpg)
رهبری اجرایی خدمات مشتری

آموزش محاسبه بازگشت سرمایه ROI خدمات مشتریان

آموزش انگیزه دادن به تیم های خدمات مشتریان
-main-resized.jpg)
رهبری تجربه مشتری

Measuring the Value of Customer Service

رهبری تجربه مشتری

Customer Service: Motivating Your Team

Contact Center Leadership
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها