وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Blender : Ultimate Game Art Creation Guide

سرفصل های دوره

Create PBR Game Ready Assets for your portfolio and game engines with only Blender


1. Beginner Project
  • 1.1 Project Files _ First Aid.zip
  • 1. Adding References and Modeling
  • 2. Completing the Model
  • 3. Model Cleanup
  • 4. UV Mapping and Baking Bevels
  • 5. Painting your Color Mask
  • 6. Painting Alphas and Panel Lines
  • 7. Creating Emission and Baking Normals
  • 8. Creating Roughness
  • 9. Creating Edgewear
  • 10. Organizing your Scene
  • 11. Floor and Scene Setup
  • 12. Lighting and Rendering
  • 13. Baking Texture Maps
  • 14. Exporting to Unreal Engine
  • 15. Exporting to Godot
  • 16. Exporting to Unity
  • 17. Sketchfab Scene Setup
  • 18. Presenting in Sketchfab

  • 2. Advanced Section
  • 1.1 Project Files _ Grenade.zip
  • 1. Adding References and Modeling Bottom
  • 2. Modeling the Body
  • 3. Modeling the Armour
  • 4. Modeling the Head A
  • 5. Modeling the Head B
  • 6. Modeling the Latch
  • 7. Modeling the Pin
  • 8. Cleanup Part 1
  • 9. Cleanup Part 2
  • 10. UV Mapping the Grenade
  • 11. Bevel Baking and Optimizing UVs
  • 12. Painting your alpha Maps
  • 13. Painting the Color Masks
  • 14. Creating the Base Color and Metal
  • 15. Creating the Emission
  • 16. Creating the Roughness Map
  • 17. Creating the Edgewear Map
  • 18. Scene Setup and Lighting
  • 19. Baking all maps for Game engines
  • 20. Exporting to Unreal
  • 21. Exporting to Godot
  • 22. Exporting to Unity
  • 23. Preparing for Sketchfab
  • 24. Presenting in Sketchfab

  • 3. Techniques and Overview
  • 1.1 modelingnotes1.zip
  • 1.2 modelingnotes2.zip
  • 1. Modeling Bootcamp 1 - Navigation and Workspaces
  • 2. Modeling Bootcamp 2 - Transforms and Selects
  • 3. Modeling Bootcamp 3 - Edit Mode Basics
  • 4. Modeling Bootcamp 4 - Edit Mode Tools
  • 5. Modeling Bootcamp 5 - Modifiers & Others
  • 6. Game Mesh Cleanup Demo
  • 7. UV Mapping Demo
  • 8. PBR Texturing Basics
  • 9. Common Shader Nodes
  • 10. Creating Color Masks
  • 11. Creating and Baking Normal Maps
  • 12. Creating and Baking Metal Maps
  • 13. Creating and Baking Edgewear
  • 14. Creating and Baking Ambient Occlusion Map
  • 15. Creating and Baking Base Color Map
  • 16. Creating and Baking Roughness Maps
  • 17. Creating Emission and Opacity Maps
  • 18. Basic Lighting
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 1715
    حجم: 5813 مگابایت
    مدت زمان: 444 دقیقه
    تاریخ انتشار: 27 دی 1401
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید