جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: Seven Quality Control (QC) Tools & 8th Tool (+ Excel Tools) - 139,000 تومان
Professional communication is one of the most beneficial and useful skill sets that employees of all stripes can possess. In this course, you'll learn both effective communication strategies and how to avoid common communication mistakes.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Fundamentals of Written Proposals
Managing Anger and Frustration in the Workplace
Being a Better Communicator: Grammar, De-jargoning, and Articulation
آموزش نوشتن پروپوزال
Fundamentals of Written Proposals
Writing Process Instructions and Directions
آموش مهارت های داستان گویی برای ایجاد انگیزه و تعامل بیشتر در کارکنان
Writing in the Workplace: Email, Memos, Reports, and Social Messaging
آموزش خودسنجی هوش هیجانی
Crisis Communication and Technology: Communicating with Colleagues
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها