در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

Professional communication is one of the most beneficial and useful skill sets that employees of all stripes can possess. In this course, you'll learn both effective communication strategies and how to avoid common communication mistakes.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

Crisis Communication and Technology: Communicating with Colleagues

Writing in the Workplace: Email, Memos, Reports, and Social Messaging

Writing Process Instructions and Directions

Writing Process Instructions and Directions

Fundamentals of Written Proposals

آموزش کار با سیستم مدیریت یادگیری ( LMS ) مشهور Brightspace

Crisis Communication and Technology: Communicating with Colleagues

Being a Better Communicator: Grammar, De-jargoning, and Articulation

Writing in the Workplace: Email, Memos, Reports, and Social Messaging

Fundamentals of Written Proposals
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها