دریافت دوره های آموزشی یودمی Udemy

۶ فروردین ۱۴۰۱

در دنیای امروز همه افراد به دنبال پیشرفت فردی و حرفه ای هستند که این پیشرفت با یادگیری، تلاش و تقویت مهارت های مختلف به دست می آید. همگام شدن با سرعت تغییرات در جهان در دنیای امروز نیازمند پیگیری مداوم و به روزرسانی توانایی های فردی می باشد. امروزه تنها افرادی موفق می شوند که همزمان با تغییرات، مهارت های خود را تقویت کنند.
یکی از بهترین راه ها برای یادگیری مستمر و ارتقا مهارت ها، استفاده از دوره های آموزشی آنلاین مختلف است که پیشرفت تکنولوژی و توسعه اینترنت باعث رشد روزافزون این سیستم های آموزش آنلاین شده است. در حال حاضر سایت های متنوع آموزشی زیادی طراحی شده اند که امکان یادگیری در هر مکان و شرایطی را برای افراد فراهم می کنند. وب سایت آموزشی یودمی (Udemy) یکی از این پلتفرم های آنلاین می باشد که به عنوان منبعی معتبر، دوره های آموزش تخصصی متنوعی را برای افراد با توجه به نیازشان آماده کرده است.

همین لحظه بهترین فرصت برای قرار گیری در مسیر پیشرفت و موفقیت است. با استفاده ار آرشیو آموزش های تخصصی یودمی وارد این مسیر شوید!

خرید دوره آموزشی یودمی

معرفی سایت یودمی

یودمی (Udemy) پلتفرمی برای دوره های آموزشی آنلاین است که شامل انواع زمینه های تخصصی مختلف می شود. این وب سایت در سال 2010 و توسط گاگان بیانی و اکتای کاگلار (فعالان حوزه کارآفرینی) با 48 میلیون دلار سرمایه راه اندازی شد. Udemy.com در طی 6 سال گذشته رشد بی نظیری داشته است که باعث جذب مربیان متخصص و کاربران عادی زیادی شده است.

هدف سایت یودمی کمک به افراد مختلف برای کسب اطلاعات و ارتقا مهارت هایشان در زمینه تخصصی و حرفه ای می باشد و همچنین با ایجاد بستری مناسب به افراد متخصص این امکان را می دهد تا آموزش های خود را در اختیار دیگران قرار دهند. استفاده از این پلتفرم به همه افراد اجازه می دهد که اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. جامعه مخاطب این فروشگاه اینترنتی علاوه بر دانش آموزان و مربیان، سازمان های مختلف نیز می باشد که این سازمان ها برای افزایش سطح کیفی مهارت کارمندان خود از یودمی استفاده می کنند. کمپانی های بزرگی نظیر آدیداس، Pinterest و Eventbrite از این مزیت یودمی برای رشد کارمندان خود بهره می برند.

دوره های یودمی علاوه بر تمرکز روی تقویت مهارت های تخصصی شامل دوره هایی با جنبه آموزش سرگرمی های مختلف نیز می شود و آموزش های این سایت تنها محدود به آموزش های حرفه ای نمی باشد. در حقیقت وب سایت یودمی مجموعه ای از انواع آموزش های مختلف با موضوعات متنوع و کاربردی است که می توانید برای افزایش تواناهای خود در هر حوزه ای از دوره های آموزش خارجی آن بهره ببرید.

در حال حاضر این پلتفرم بیش از 49 میلیون نفر استفاده کننده، 64 هزار مدرس و 185 هزار دوره آموزشی با 75 زبان مختلف دنیا دارد و تا کنون ثبت نام دوره های یودمی بیشتر از 680 میلیون بار بوده است و در حدود 10 هزار مشتری سازمانی دارد. گستردگی مطالب و امکانات علمی وب سایت یودمی باعث فراگیری آن در این حجم و تعداد شده است.

ماموریت و هدف وب سایت Udemy

ماموریت اصلی این وب سایت آنلاین آموزشی ایجاد امکانات جدید برای افراد و سازمان های مختلف در تمامی نقاط جهان است تا با استفاده از آن بتوانند به موفقیت در این جهان مداوم در حال تغییر برسند. تیم یودمی از حل مشکلات و چالش های مختلف و همکاری با افراد گوناگون لذت می برد و اعتقادی جدی به قدرت آموزش برای تغییر در روند زندگی دارد.

یودمی با هدف کمک به بهبود زندگی با استفاده از یادگیری، یکی از بزرگترین پلتفرم های یادگیری آنلاین در جهان است که به دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و بخش های سازمانی کمک می کند تا توانایی های لازم برای حضور در عرصه رقابت جهانی را کسب کنند.

آموزش های یودمی

معرفی دوره های آموزشی Udemy

دوره های آموزشی یودمی شامل 13 دسته بندی اصلی است که هر کدام زیر مجموعه های مخصوص به خود را دارند. این دوره ها شامل فیلم ها، سخنرانی های پاورپوینت، فایل های صوتی، PDF، ZIP و کلاس های زنده است. همچنین پنلی برای گفت و گوی آنلاین و تعامل بین کاربران و مربیان وجود دارد. در زیر دسته بندی های یودمی همراه با زیر مجموعه های آن معرفی می شود.

  1. توسعه (شامل: توسعه وب، علم داده، توسعه موبایل، زبان برنامه نویسی، توسعه بازی، طراحی پایگاه داده، تست نرم افزار، مهندسی نرم افزار، ابزار توسعه نرم افزار و توسعه بدون کد است.)
  2. کسب و کار (شامل: کارآفرینی، ارتباط، مدیریت، فروش، استراتژی کسب و کار، عملیات، مدیریت پروژه، حقوق کسب و کار، آنالیز کسب و کار، منابع انسانی، صنعت، تجارت الکترونیک، رسانه ها و مشاور املاک است.)
  3. مالی و حسابداری (شامل: حسابداری، ارز رمز نگاری شده، اقتصاد، سرمایه گذاری، ابزار مدیریت مالی و مالیات است.)
  4. آی تی و نرم افزار (شامل: گواهینامه های IT، شبکه و امنیت و سیستم عامل و سرورها است.)
  5. بهره وری اداری (شامل: مایکروسافت، اپل، گوگل، SAP و Oracle است.)
  6. پیشرفت شخصی (شامل: تحول شخصی، بهره وری شخصی، رهبری، شادی، تمرین های درونی، ساخت برند شخصی، خلاقیت، توانایی، دین و معنویت، مدیریت استرس، اعتماد به نفس، حافظه، مهارت های مطالعه و انگیزه است.)
  7. طراحی (شامل طراحی وب، طراحی گرافیک، ابزارهای طراحی، طراحی UX، طراحی بازی، سه بعدی و انیمیشن، طراحی مد و فشن، معماری و طراحی داخلی است.)
  8. بازاریابی (شامل: بازاریابی دیجیتال، بازاریابی شبکه های اجتماعی، برند سازی، بهینه سازی موتور جست و جو، بازاریابی اساسی، آنالیز بازاریابی، روابط عمومی، تبلیغات پولی، بازاریابی موبایل، تولید بازاریابی، بازاریابی محتوا و بازاریابی وابسته است.)
  9. سبک زندگی (شامل: هنر و صنایع دستی، زیبایی و آرایش، غذا و نوشیدنی، سرگرمی، باغبانی و خانه داری، نگهداری از حیوانات و مسافرت است.)
  10. عکاسی (شامل: عکاسی دیجیتال، عکاسی پرتره، ابزارهای عکاسی، عکاسی تبلیغاتی و طراحی ویدئو است.)
  11. سلامتی و ورزش (شامل: تناسب اندام، ورزش، رژیم، یوگا، ورزش های ذهنی، رقص، مدیتیشن و سلامت عمومی است.)
  12. موسیقی (شامل: سازها، تولید موسیقی، موسیقی پایه، تکنیک موسیقی، نرم افزارهای موسیقی و آواز است.)
  13. آموزشی و آکادمیک (شامل: مهندسی، ریاضی، علوم، آموزش آنلاین، علوم اجتماعی، آموزش زبان، علوم انسانی، آموزش مربیان و آمادگی آزمون است.)

ویژگی کلاس های یودمی

برخورداری دوره های آموزشی بین المللی یودمی از یک سری ویژگی های منحصر به فرد باعث شده تا این آموزش ها محبوبیت زیادی داشته باشد.

  • عدم نیاز به پیش شرط: برای شرکت در هر کلاسی با هر سطحی نیازی به شرکت در کلاس دیگر و یا آزمون دادن نیست.
  • پشتیبانی نمایش در همه دستگاه ها: پس از دریافت دوره های آموزشی می توانید به راحتی آن ها را بر روی تلفن هوشمند، تبلت، لپ تاپ و کامیپوتر دسکتاپ مشاهده کنید.
  • رایگان و یا پرداخت هزینه کم: حدود 10 درصد از دوره های آموزشی یودمی به صورت رایگان است و باقی دوره ها کمتر از 200 دلار قیمت دارند. (البته پرداخت این هزینه ها و خریده دوره های آموزشی بین المللی به صورت مستقیم با توجه به نرخ ارز ایران توجیه پذیر نیست.)
  • دسترسی سریع و همیشگی: پس از تکمیل ثبت نام به آسانی می توانید به تمامی فایل های کلاس های آموزشی دوره مد نظر دسترسی داشته باشید و می توانید همیشه از کلاس ثبت نامی خود استفاده کنید.
  • ضمانت بازگشت وجه به مدت 30 روز: اگر قبل از 30 روز درخواست خروج از دوره مورد نظر را داشته باشید، وجه پرداختی به طور کامل برگردانده می شود.)
  • دسترسی به تالار گفت و گو: به سیستم ارسال نظر و بازخورد دسترسی دارید و می توانید با توجه به نظرات دیگران درباره ثبت نام یک کلاس تصمیم گیری کنید.
  • ارائه گواهینامه: پس از تکمیل هر دوره آموزشی به افراد گواهینامه مربوط به آن ارائه می شود. البته این گواهی ها از نظر دانشگاهی اعتباری ندارند ولی برای تکمیل رزومه مناسب است و بسیاری از کمپانی های معروف گواهی های یودمی را به رسمت می شناسند.
  • استفاده از مربیان متخصص: مربیان مربوط به هر دوره دارای تخصص و مهارت کافی نسبت به آموزش آن دوره می باشند و هر مربی سابقه و مدارکی دارد که می توانید به راحتی مربیان حرفه ای را پیدا کنید.

نحوه خرید دوره های آموزشی از وب سایت Udemy

برای خرید دوره های آموزشی از سایت یودمی نیاز به پرداخت هزینه از طریق کارت های اعتباری و حساب ارزی دارید. متاسفانه به دلیل وضع قوانین تحریمی علیه ایران، دسترسی به این پلتفرم آموزشی بسیار محدود شده و یودمی، آی پی های مربوط به ایران را پشتیبانی نمی کند.

خرید اکانت یودمی Udemy

دریافت دوره های آموزشی یودمی از سایت فرین مدیا

سایت فرین مدیا به عنوان سایتی پیشگام در حوزه آموزش های آنلاین فعالیت می کند که دسترسی به دوره های آموزشی بین المللی مختلف از شرکت های معتبر جهانی را فراهم کرده است. کارشناسان ما در فرین مدیا تمام تلاش خود را می کنند تا جدید ترین و با کیفیت ترین آموزش های خارجی را برای استفاده شما قرار دهند. موفقیت و پیشرفت شما در هر زمینه ای آرزوی قلبی ما در سایت فرین مدیا می باشد.

تیم ما تمامی دوره های آموزشی یودمی در حوزه های مختلف را برای شما فراهم کرده است تا با خیالی راحت و پرداخت هزینه ای حداقلی بتوانید روی یادگیری و ارتقا مهارت های خود متمرکز شوید. پس از خرید دوره، تمامی فیلم ها و فایل های تمرینی مربوط به آن برای شما ارسال می گردد و هیچ محدودیتی برای دسترسی به آن ها ندارید.

از طرفی سایت یودمی برای قرار دادن محتوای آموزشی، فیلتر خاصی ندارد و تقریبا تمامی افراد می توانند در هر زمینه ای دوره آموزشی طراحی کنند و روی این پلتفرم منتشر نمایند. افزایش تعداد دوره ها گاهی اوقات باعث افت کیفیت می شود. از آنجاییکه زمان شما برای ما نیز بسیار ارزشمند است تمامی تلاش خود را کرده ایم تا بهترین و با کیفیت ترین دوره های آموزشی یودمی را که توسط حرفه ای ترین اساتید تولید شده اند، گلچین کرده و روی سایت قرار دهیم.

زمان برای حرفه ای شدن و ارتقای مهارت ها صبر نمی کند! همین الان به دنبال پیشرفت شخصی و حرفه ای خود باشید!