معرفی شرکت CBT Nuggets | دوره آموزشی 0 تا 100 در حوزه IT

۷ فروردین ۱۴۰۱

فناوری اطلاعات از جمله حوزه های محبوب و پرطرفدار در جهان است که امروزه بسیاری از افراد به دنبال کسب تخصص در این زمینه هستند. یادگیری مباحث پیرامون شبکه و برنامه نویسی کمک زیادی به درآمد بیشتر و ارتقا مهارت های فردی می کند. تقریبا در دنیای جدید کمتر کسی هست که اطلاعاتی درباره کامپیوتر نداشته باشد و قطعا هر چقدر افراد به دنبال تقویت توانایی های خود در حوزه های مربوط به IT باشند، به موفقیت و پیشرفت بیشتری در دنیای تکنولوژی و صنعتی امروز می رسند.

گرفتاری ها و چالش های زندگی امروزه، فرصت اندکی برای شرکت در کلاس های آموزشی حضوری می گذارد و افراد به دنبال استفاده از دوره های آموزشی آنلاین مختلف هستند. در نتیجه پلتفرم های متنوعی برای ارائه دوره های آموزشی بین المللی راه اندازی شده اند که هر کدام در زمینه ای تخصصی مشغول به فعالیت می باشند.

شرکت CBT Nuggets از جمله پلتفرم های آموزش آنلاین است که در زمینه IT و موضوعات مربوط به شبکه و برنامه نویسی فعالیت می کند. این شرکت با در اختیار داشتن مربیان متخصص، نزدیک به دو دهه است که محتواهای آموزشی تولید می کند.

آشنایی با شرکت CBT Nuggets

وب سایت CBT Nuggets از سال 1999 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه آموزش های آنلاین برای اخذ مدارک بین المللی IT شروع کرد. مدیر عامل این شرکت دن شاربونو است که در دهه 1990 اولین ویدئوهای آموزشی خود را ضبط کرد. دن شاربونو مربی مایکروسافت بود و می خواست به افراد و سازمان ها کمک کند تا آموزش های جامع و متناسبی را با بودجه کمتر بتوانند ارائه دهند، ولی متوجه شد که انجام این کار در کلاس های درس امکان پدیر نیست. در نتیجه شروع به راه اندازی یک پلتفرم کامل برای ارائه دوره های آموزشی آنلاین کرد.

دوره های سی بی تی ناگتس

مدرسان دوره های آموزشی خارجی وب سایت CBT Nuggets دارای مدارک بین المللی شبکه، برنامه نویسی، امنیت و حوزه های مربوط به فناوری اطلاعات هستند و به طور مرتب اطلاعاتشان را در زمینه مورد تدریس خود آپدیت می کنند. در حدی مربیان این پلتفرم حرفه ای هستند که در خود وب سایت با عنوان ستاره های راک آموزش شناخته می شوند.

این موسسه از پیشگامان E-Learning است و تمامی آموزش ها و نکاتی که برای یادگیری مهارت های جدید فناوری اطلاعات و پیشرفت شغلی نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد. دوره های آموزش خارجی این کمپانی شامل آموزش ویدئویی های نامحدود، آزمون های تمرینی، آزمایشگاه های مجازی، آزمون های ویدئویی، مربی پاسخگو و همچنین امکان دسترسی به انجمن انحصاری متخصصان حوزه فناوری اطلاعات است.

دوره های آموزشی سی بی تی ناگتس

دوره های آموزشی این شرکت به صورت ویدئو با فرمت “ناگتز” و مدت زمان 10 الی 20 دقیقه است و شامل آموزش تکنولوژی هایی مانند سیسکو، مایکروسافت، VMware و CompTIA می شود. کتابخانه وب سایت CBT Nuggets دارای بیش از 500 هزار فیلم آموزشی تخصصی است که از طریق اشتراک و ساخت اکانت می توانید به محتویات و سرور بایگانی Nuggets دسترسی پیدا کنید.

آموزش های CBT Nuggets به صورت تخته سفید و با استفاده از روش “یک به یک” ارائه می شود. مشترکین می توانند در 24 ساعت شبانه روز و هر هفت روز هفته به آسانی از طریق رایانه یا تلفن هوشمند خود، آموزش ها را تماشا کنند.

ماموریت و هدف وب سایت CBT Nuggets

واژه CBT در نام این شرکت مخفف عبارت computer-based training است که به معنای آموزش مبتنی بر کامپیوتر می باشد و واژه Nuggets نیز به معنای فیلم های کوتاه معمولا 30 تا 60 دقیقه ای است.

هدف اصلی و ماموریت این کمپانی بهبود مستمر اثر بخشی یادگیری برای متخصصان حوزه فناوری اطلاعات است. کمپانی CBT Nuggets دارای بیش از 150 کارمند است که هر کدام باید روزانه 30 دقیقه از وقت خود را به یادگیری اختصاص دهند. تیم این شرکت معتقد است که یادگیری، کسب و کار آن ها می باشد و هر روز تلاش خود را برای بهتر شدن در این زمینه (تولید محتوای آموزشی) می کنند.

معرفی مربیان وب سایت CBT Nuggets

تیم آموزش دهنده این کمپانی شامل مربیان متخصص در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات است که کامل ترین و به روز ترین محتواهای آموزشی را در اختیار افراد قرار می دهد.

Bart Castle, Ben Finkel, Chuck Keith, David Smith, Garth Schulte, Jacob Moran, James Conrad, Jeff Kish, Jeremy Cioara, John McGovern, John Munjoma, Keith Barker, Knox Hutchinson, Lalo Nunez, Shaun Wassell, Simona Millham, Trevor Sullivan از جمله مربیان متخصص این کمپانی می باشند.

CBT Nuggets

خرید دوره های آموزشی سی بی تی ناگتس

برای دسترسی و خرید دوره های آموزش خارجی این کمپانی نیاز به ساخت اکانت و پرداخت وجه اشتراک دارید. البته می توانید به مدت یک هفته و به صورت رایگان از آموزش های این وب سایت استفاده کنید و نیازی به پرداخت هزینه نیست. (برای استفاده از آموزش های یک هفته ای رایگان نیاز به یک کارت اعتباری معتبر برای وارد ساختن اطلاعات آن دارید.)

دریافت دوره های آموزشی وب سایت CBT Nuggets از طریق سایت فرین مدیا

مشکلات مربوط به تحریم و عدم دسترسی به کارت های اعتباری برای پرداخت هزینه اشتراک در سایت های تخصصی مختلف باعث شده تا کمتر کسی از دوره های آموزشی بین المللی کمپانی های حرفه ای استفاده کند. به همین علت ما در سایت فرین مدیا امکان دسترسی کامل به آرشیو دوره های این کمپانی را برای شما فراهم کرده ایم تا با خیال راحت و در سریع ترین زمان ممکن، آموزش مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید. از مزیت های دیگر سایت فرین مدیا، امکان تماشای دوره های آموزشی به صورت نیمه بها می باشد و فایل ها به صورت کامل برای شما ارسال می شوند و محدودیت زمانی برای استفاده از فیلم های آموزشی ندارید و می توانید در هر دوره ای که خریداری می کنید به آسانی متخصص شوید.