خرید اکانت پلورال سایت Plural Sight

۶ فروردین ۱۴۰۱

در دنیای شتاب زده امروز برای ماندن در کورس زندگی همه ما نیاز به کسب مهارت های نو داریم. انسانی موفق است که همواره سطح و کیفیت مهارت های خود را بهبود ببخشد. به وجود آمدن شرایط کرونا و قرنطینه های طولانی مدت افق های جدیدی را در زمینه یادگیری مهارت در خانه و استفاده از دوره های آموزشی آنلاین به وجود آورد. ازین رو بسیاری از ما بر این شدیم که در همین ایام که محدود به دیدن ویدیو ها هستیم مهارت های خود را نیز افزایش دهیم.

در استفاده از دوره های آموزشی آنلاین با هدف های مختلف یکی از مهم ترین نکات، کیفیت دوره است. برای اینکه بدانیم کدام دوره ارزشمند تر از دیگری است، میتوان مدرس یا برند منتشر کننده آن را بررسی کرد و با توجه به سابقه تدریس یا عنوان بدست آمده یا حتی نظرات کاربران دیگر میتوان در مورد دوره قضاوت کرد.

در این بین اگر میتوانستیم از دوره های سایت های معتبر خارجی که خود منبع مدرسین داخلی هستند استفاده کنیم دستاورد بزرگی بدست آورده بودیم. باید بگویم که دقیقا قرار است در همین مورد با شما صحبت کنم.

سایت آموزش آنلاین فرین مدیا به عنوان اولین مرجع دوره های آموزشی بین المللی این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که بتوانید با هزینه هایی بسیار اندک به دوره های سطح جهانی دسترسی داشته باشید و با استفاده از آنها سطح علمی خود را ارتقا ببخشید. آکادمی آموزشی پلورال سایت یا Plural Sight از منتشر کنندگان درجه یک در این حوزه میباشد. در ادامه بیشتر در مورد این سایت و دانلود دوره های آموزشی صحبت خواهیم کرد.

شرکت پلورال سایت Plural Sight

شرکت پلورال سایت که در زمینه تولید دوره های آموزشی آنلاین فعالیت میکند، یک شرکت آمریکایی است که برای دانش آموزان، مدیران، متخصصین و مدیران ویدیو های آموزشی تولید میکند. این شرکت با هدف اتقا سطح کیفی جامعه و کمک به کسب و کار های برای ایجاد نیرو های متخصص اقدام به فعالیت کرده است. شما با استفاده از دوره های آموزشی پلورال (Plural Sight) میتوانید مهارت های مورد نظر خود را بدست آورده و در نتیجه این مهم عنوان شغلی مختلف را کسب کنید.

دور های آموزشی پلورال

دوره های آموزشی  Plural Sight

متخصصین شرکت پلورال سایت با بررسی و تحلیل مسیر پیشرفت و تعریف دوره های مورد نیاز سعی در رفع نیاز مخاطبان خود دارند. علاوه بر این با بهره گیری از مدرین کلاس اول این رفع نیاز را به بهترین نحو ممکن انجام مدهند. به منظور انتخاب آگاهانه تر این کمپانی دوره های خود را در سه عنوان کلی تازه کار، متوسط و پیشرفته ارائه میکند. دوره های آموزشی در این سایت در 9 موضوع مختلف در اختیار مخاطبان قرار میگیرد:

  • معماری و ساخت و ساز
  • تجارت حرفه ای
  • بهبود خلاقیت
  • مهارت داده پردازی
  • عملیات IT
  • ساخت و طراحی
  • اطلاعات و امنیت سایبری
  • توسعه نرم افزار
  • توسعه وب

نحوه دسترسی

در این سایت آموزشی شما برای دسترسی به ویدیو های آموزشی بایستی اکانت این سایت را خریداری کنید و بعد از خرید اکانت میتوانید از ویدیو ها به صورت اشتراکی استفاده نمایید. لازم به ذکر است که اکانت ها دارای زمان انقضا میباشند به این معنی که شما وابسته به مقدار هزینه ای که میکنید مدت زمان خاصی را با توجه به تعرفه های این شرکت میتوانید از ویدیو های تهیه شده توسط این شرکت استفاده کنید.

دریافت ویدیو های آموزشی پلورال سایت

در سایت آموزش آنلاین فرین مدیا برای شما عزیزان بستری فرآهم شده است که میتوانید بدون نیاز به خرید اکانت های اشتراکی و پرداخت هزینه های سنگین، به آرشیو کامل ویدیو های آموزشی پلورال سایت دسترسی داشته باشید و همچنین با خرید ویدیو ها فایل دانلودی آن را دریافت کنید تا هر زمان که نیاز داشتید بتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

مزایای استفاده از ویدیو های فرین مدیا

شاید با خود بگویید که استفاده از سایت آموزشی فرین مدیا چه تفاوتی با بقیه سایت ها دارد یا اینکه اصلا چرا از خوده سایت اصلی استفاده نکنیم در ادامه مواردی چند از ویژگی های منحصر به فرد این وبسایت آموزشی را برایتان بیان خواهم کرد.

خرید اکانت پلورال سایت

  • دسترسی آسان و بدون نیاز به پرداخت دلاری

همانطور که شاید بعضی از شما عزیزان تا کنون تجربه آن را داشته باشید برای خرید از این نوع سایت ها نمیتوان از روش های پرداخت داخلی و پول رایج کشور استفاده کرد بلکه بایستی با استفاده از کیف پول مجازی PayPall و پرداخت دلاری اقدام به خرید نمود. با توجه به نرخ بالای دلار این نوع خرید ها اصلن به صرفه نخواهد بود به عنوان مثال خرید اکانت Plural Sight برای مدت یک سال به مقدار 499 دلار قیمت دارد که عدد کمی نیست. علاوه بر این با توجه به مشکلات تحریمی عملا افراد ساکن ایران از طریق راه های معمول نمیتوانند کیف پول PayPall داشته باشند. این به این معنی است که حتی اگر شما مایل به پرداخت این هزینه باشید تازه باید به دنبال راهی فرعی برای پرداخت و خرید این اکانت باشید. منظور از راه حل های فرعی کمک گرفتن از آشنا ها یا افراد خارج از کشور است.

ما در فرین مدیا سافت امکان پرداخت کاملا امن و با وجه رایج کشور را برایتان از طریق درگاه های پرداختی داخلی فرآهم کرده ایم تا به راحتی و با خیالی آسوده بتوانید دوره های مورد نیاز خود را تهیه کنید. اگر سری به مجموعه آموزش های Plural Sight بزنید حتما متوجه به صرفه بودن شگفت انگیز آنها خواهید شد.

  • دریافت فایل دانلودی آموزش

شما پس از خرید اکانت پلورال سایت میتوانید روی سایت لوگین کنید و از ویدیو های آموزشی آن به صورت آنلاین استفاده کنید که این امر ممکن است برای برخی کاربران خشنود نباشد. مشکلات قطعی یا سرعت کم اینترنت یا مواردی از این قبیل ممکن است کیفیت آموزش را پایین بیاورد. حال نکته جالب توجه این است که شما در سایت فرین مدیا میتوانید با خرید ویدیو ها فایل دانلودی آنها را در ایمیل خود دریافت کنید. تا هر زمان و در هر شرایطی که خواستید از آنها استفاده کنید. طبیعتا این امر موجب راحتی بیشتر کاربر با دوره آموشی و همچنین پیشرفت سریع تر به دلیل بی نیازی نسبت به اینترنت میشود.

  • زیر نویس برای همه ی ویدیو ها

تیم آموزشی ما همیشه کوشیده است که راحتی بیشتری را برای یادگیری شما فرآهم کند به همین منظور همواره سعی شده زیرنویسی برای دوره های آموزشی آماده شود و در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. در ادامه پیشبرد این منظور برخی دوره های پرطرفدار نیز بنا به درخواست شما عزیزان کاملا ترجمه و صداگذاری شده است تا راحتتر بتوانید از محتوای آموزشی ویدیو ها بهره ببرید.

  • اینترنت مصرفی نیم بها

علاوه بر همه مواردی که در بالا ارائه شد بنا به کاملا داخلی بودن سایت آموزشی ما، اینترنت شما در تمامی زمانی که در داخل سایت فرین مدیا هستید و همچنین تمامی فایل هایی که دانلود میکنید به صورت نیم بها محاسبه میشود و به عبارتی شما میتوانید به میزان دو برابر از اینترنت خود استفاده کنید.

با تمام این مزیت ها و فاکتور شتاب زدگی که قبل تر برایتان گفتم پیشنهاد میکنم سریع تر به سراغ لیست دوره ها بروید و چند دوره را برای خود انتخاب کنید. کاغذ و قلم خود را بردارید و یادگیری را شروع کنید.