وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Create Your 3D MOBA Game for Mobile Using Godot

سرفصل های دوره

Learn the Basics of 3D Multiplayer Online Battle Arena Game Development Targeting Mobile Devices using Godot Engine


01 - Introduction
  • 1. Introduction

  • 02 - Getting the 3D character and animations ready
  • 1. Using Mixamo and downloading animations
  • 2. Theory Mixamo-Godot Pipeline
  • 3. Combining Mixamo Animations in Blender
  • 4. Importing the Character into Godot
  • 5. Basic animations editing in Godot
  • 6. Introducing the AnimationTree node
  • 7. AnimationTree node part2

  • 03 - Preparing the 3d Environment
  • 1. Building the 3D stage
  • 2. Let the river flow! Intro to visual shader editor
  • 3. Adding Lights and Sky to the scene
  • 4. Adding Collision shapes to the stage
  • 5. Adding collision shapes to the character and making it unshaded

  • 04 - Getting Ready for Mobile & Optimizations
  • 1. Multi-Resolution and Multi-Touch Buttons
  • 2. Setup Godot for Android Export
  • 3. Creating the Camera
  • 4. Fixing common issues with the mobile
  • 5. Using Baked Lightmaps
  • 6. Performance monitoring

  • 05 - Programming the Character Controller
  • 1. Programming the Joystick
  • 2. Character Movement Part 1
  • 3. Character Movement Part 2
  • 4. Adding the Gravity
  • 5. Adding the various animations to the controller
  • 6. Code optimizations and fixes

  • 06 - Adding Special Effects wParticles
  • 1. Creating Slash Effects
  • 2. Creating a Fireball Attack Part 1
  • 3. Creating a Fireball Attack Part 2
  • 4. Creating a Ground Smash effect

  • 07 - Networking Introduction
  • 1. Theory Network Architectures & Cheating
  • 2. Creating a Server Project
  • 3. Host your game on a VPS

  • 08 - Creating the Lobby System
  • 1. Creating the Lobby scenes and Scenes Handling
  • 2. Using the SceneHandler
  • 3. Coding the Lobby System Part 1
  • 4. Coding the Lobby System Part 2
  • 5. Coding the Lobby System Part 3
  • 6. Coding the Lobby System Part 4
  • 7. Coding the Lobby System Part 5
  • 8. Coding the Lobby System Part 6

  • 09 - Networking Concepts for Multiplayer Games
  • 1. Copying the Stage and Character to the Server
  • 2. Character Spawning and Stage Loading Part 1
  • 3. Character Spawning and Stage Loading Part 2
  • 4. Clock Synchronization
  • 5. Sending input to the Server
  • 6. The World State - Syncing Animations and Movement
  • 7. Entity Interpolation
  • 8. Server Reconciliation
  • 9. Networked Combat Basics
  • 179,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 45436
    حجم: 1318 مگابایت
    مدت زمان: 1090 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۴
    دسته بندی محصول
    طراحی سایت و خدمات سئو

    179,000 تومان
    افزودن به سبد خرید