وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Persuasie Storytelling For Product Managers

سرفصل های دوره

1 - Storytelling Foundations
  • 1 - The Science of Storytelling Why stories resonate
  • 2 - Identifying Your Why Defining your mission as a product manager
  • 3 - The Heros Journey in Product Deelopment Mapping customer pain points
  • 4 - Crafting a Compelling Narratie Arc

  • 2 - Understanding Your Audience
  • 5 - Customer Personas and EmpathyDrien Design
  • 6 - User Research to Uncoer Narraties
  • 7 - Adapting Your Story to Different Stakeholders
  • 8 - The Language of Persuasion Tailoring your ocabulary

  • 3 - Weaing Emotion into Product Narraties
  • 9 - Building Tension and Creating Anticipation
  • 10 - The Power of Surprise and Delight
  • 11 - Inspiring Action Stories That Moe People
  • 12 - Ethical Considerations in Emotional Storytelling

  • 4 - Show Dont Just Tell Using Data Visuals
  • 13 - Using Data to Tell Compelling Stories
  • 14 - Visualizing Your Story Infographics DataDrien Presentations
  • 15 - Making the Complex Simple Explaining Technical Concepts with Stories
  • 16 - Balancing Data and Emotion for Maximum Impact

  • 5 - Storytelling in Action
  • 17 - Perfecting Your Pitch Eleator Pitches and Boardroom Presentations
  • 18 - The Product Roadmap as a Storytelling Tool Setting the trajectory
  • 19 - Success Stories and Case Studies Building Credibility
  • 20 - Storytelling for Product Launches and Marketing Campaigns

  • 6 - Assignments
    139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 38867
    حجم: 2382 مگابایت
    مدت زمان: 61 دقیقه
    تاریخ انتشار: 9 مرداد 1403
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید