وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Game Making with Blender and Building in Unity and Godot

سرفصل های دوره

Learn to create low-poly tileable environments in Blender for vibrant indie games!


1. Intro to Modeling our Set in Blender
  • 1. Intro to the Course
  • 2.1 Module 01 SOURCE.zip
  • 2. Download Module 1 Source Files Here!.html
  • 3. Starting the Modular Set
  • 4. Blender Scene Setup
  • 5. Constructing the First Parts
  • 6. Creating our First Piece
  • 7. Planning Sections
  • 8. Completing the Dead End
  • 9. Straight Sections
  • 10. Transition Piece
  • 11. Remaining Base Pieces
  • 12. Rounding off the Bevel
  • 13. Module 1 Wrapup

  • 2. Continuing to Modeling our Sections in Blender
  • 1. Module 2 Intro
  • 2.1 Module 02 SOURCE.zip
  • 2. Download Module 2 Source Files Here!.html
  • 3. Intersection Piece
  • 4. Cleaning Topology
  • 5. Additional Modeling Sections
  • 6. Spiral Helix Slide
  • 7. 180 Degree Turn
  • 8. 90 Degree Extension
  • 9. Fork in the Road
  • 10. Completing the Split Section and Cleanup
  • 11. Module 2 Wrapup

  • 3. Completing the Set and Optimizing in Blender
  • 1. Module 3 Intro
  • 2.1 Module 03 SOURCE.zip
  • 2. Download Module 3 Source Files Here!.html
  • 3. Bump in the Road
  • 4. Finalize our Set
  • 5. Correcting Tiling and Snapping
  • 6. Material Assignment
  • 7. Adjusting Shading and Naming
  • 8. Prepping for Export and Beveling
  • 9. Exporting for Game Engines
  • 10. Module 3 Wrapup

  • 4. Building our Project in the Unity and Godot Game Engines
  • 1. Module 4 Intro
  • 2.1 Module 04 SOURCE.zip
  • 2. Download Module 4 Source Files Here!.html
  • 3. Making the Project in Unity
  • 4. Building the Scene in Unity
  • 5. Continuing the Level Construction
  • 6. Adding the Ball
  • 7. Camera Movement and Cinematics
  • 8. Reviewing the Project
  • 9. Moving to the Godot Engine
  • 10. Snapping in the Godot Engine
  • 11. Using Snaps and Addressing Effciency
  • 12. Create the Marble Ball in Godot
  • 13. Adding Logic to the Gameplay
  • 14. Adding Logic to the Ball
  • 15. Adding Functionality to the Camera
  • 16. Applying Post Process for Visual Improvements
  • 17. Course Wrapup
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 38327
    حجم: 3024 مگابایت
    مدت زمان: 259 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۳
    دیگر آموزش های این مدرس
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید