وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Vertex School – Houdini FX & Redshift – On Demand

سرفصل های دوره
  • 01. Environment - Heightfields
  • 02. Environment - Heightfield Modifications
  • 03. Environment - Geometry Mesh Processing
  • 04. Rocks - Procedural Modeling
  • 05. Rocks - Instancing
  • 06. Placeholder Water Mesh
  • 07. Creature - Body
  • 08. Creature - Tentacles
  • 09. Creature - Tentacle Animation
  • 10. Creature - Flight Paths
  • 11. Camera Setup
  • 12. Redshift Setup
  • 13. Rocks Instancing Fix
  • 14. Redshift Setup
  • 15. Rocks - Instancing Fix
  • 16. Redshift Shaders
  • 17. Env Shader Tweaks
  • 18. ACES Setup
  • 19. RS Render View
  • 20. AOVs
  • 21. Attribute Driven AOVs
  • 22. Post FX
  • 23. Render Layers
  • 24. POP Particle Simulation
  • 25. Particle Sourcing Velocity Forces
  • 26. Mechanical Bugs - Flight Particles
  • 27. Mechanical Bugs - Instancing
  • 28. Mechanical Bugs - Particle Trails
  • 29. Mechanical Bugs - Rendering
  • 30. Disintegration - Vellum Grains
  • 31. Disintegration - Glue Constraints
  • 32. Disintegration - Infection Solver Activation
  • 33. Disintegration - Creature Animation
  • 34. Disintegration - Creature Animation
  • 35. Disintegration - Velocity Inheritance
  • 36. Disintegration - Velocity Inheritance
  • 37. Disintegration - Final Tweaks
  • 38. Disintegration - Final Tweaks
  • 39. Disintegration - Rendering
  • 40. Tentacles - Cloth
  • 41. Tentacles - Soft Body
  • 42. Tentacles - Soft Body Part II
  • 43. Tentacles - Hair Curves
  • 44. Tentacles - Hair Curves Part II
  • 45. Flying Creatures with Simulated Tentacles
  • 46. Disintegration with Simulated Tentacles
  • 47. Dead Creature - Proxy Mesh and Ground Collision Patch
  • 47. Dead Creature - Proxy Mesh and Ground Collision Patch 2
  • 48. Dead Creature - Vellum Sculpting
  • 49. Dead Creature - Explosion Jolt Simulation
  • 50. Fracture - Area of Interest
  • 51. Detailed Fracture
  • 52. Fracture - Optimization
  • 53. Fracture - Proxies
  • 54. Collision Geometry - Creature Pt 1
  • 55. Collision Geometry - Creature Pt 2
  • 56. Collision Geometry - Terrain
  • 57. RBD Simulation
  • 58. RBD Simulation Tweaks
  • 59. Debris - Instance Geometry
  • 60. Debris - Sourcing
  • 61. Debris - Simulation
  • 62. Debris - Rendering
  • 63. Shockwave Source
  • 63. Shockwave Source 2
  • 64. Shockwave Simulation
  • 65. Shockwave Rendering
  • 66. Dust Source
  • 67. Dust Collision Volumes
  • 68. Dust - Simulation
  • 69. Dust - Additional Microsolvers
  • 71. Explosion - Source
  • 72. Explosion - Simulation
  • 73. Explosion - Light Scatter Baking
  • 74. Explosion - Redshift Rendering
  • 75. Fire - Source
  • 76. Fire - Simulation
  • 77. Fire - Rendering
  • 78. FLIP Simulation - Introduction
  • 79. River - Area of Interest
  • 80. River - Source Particles Flow Velocity
  • 81. River - Collision Object
  • 82. River - FLIP Simulation Setup
  • 83. River - Boundary Inflow Outflow
  • 84. River - Flow Force via Advection
  • 85. River - High Resolution Caching
  • 86. River - Meshing Rendering
  • 87. River Close-Up - Simulation Up-Res
  • 88. Whitewater - Source
  • 89. Whitewater - Simulation Setup
  • 90. Whitewater - Extra Sources
  • 91. Whitewater - High Res Sim Caching
  • 92. Whitewater - Rendering
  • 93. Wide Shot Whitewater
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 19336
    حجم: 67475 مگابایت
    مدت زمان: 1855 دقیقه
    تاریخ انتشار: 21 شهریور 1402
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید