وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Unreal Engine 5: Complete Beginner’s Course (2023)

سرفصل های دوره

Learn the fundamentals of Unreal Engine 5 by creating a realistic game-ready environment.


1. Introduction
  • 1.1 Complete Beginners Course - Course Materials.zip
  • 1. Introduction
  • 2. Downloading Unreal Engine 5
  • 3. Creating the Project

  • 2. Unreal Engine 5 Overview
  • 1. Viewport And Navigation
  • 2. The Toolbar
  • 3. The Details Panel
  • 4. The World Outliner
  • 5. The Content Browser

  • 3. Initial Project Setup
  • 1. Creating a New Level
  • 2. Post Process Volume
  • 3. Camera Exposure

  • 4. Quixel Megascans
  • 1. Introduction to Quixel Megascans
  • 2. Quixel Bridge Overview
  • 3. Finding Our Assets
  • 4. Quality vs. Performance
  • 5. Introduction to Nanite Geometry
  • 6. Importing Assets

  • 5. Materials And Textures
  • 1. What is a Texture
  • 2. Texture Properties
  • 3. What is a Material
  • 4. The Material Graph
  • 5. Material Instances
  • 6. Adjusting the Texture Size

  • 6. Level Design
  • 1.1 Complete Beginners Course - Course Materials.zip
  • 1. Importing the Ground Mesh
  • 2. Adding the Sidewalks
  • 3. Creating a Blend Material
  • 4. Blend Material Properties
  • 5. Mesh Painting Tool
  • 6. Adjusting the Ground Tiling
  • 7. Adjusting the Ground Textures
  • 8. Painting the Ground
  • 9. Street Lines Decals
  • 10. Adding the Barricades
  • 11. Adding the Props
  • 12. Creating the Landscape
  • 13. Preparing the Foliage
  • 14. Adding Foliage
  • 15. Adding Rocks
  • 16. Adding Puddles
  • 17. Adding Blood Decals
  • 18. Finalizing the Environment

  • 7. Lighting (Lumen)
  • 1. Light Types
  • 2. Adding the Lights
  • 3. Adding the Sky
  • 4. Adding the Fog
  • 5. Lightmass Importance Volume
  • 6. Introduction to Lumen
  • 7. Adjusting the Lighting
  • 8. Enabling God Rays
  • 9. Adjusting the Post Process Volume
  • 10. Static vs. Stationary vs. Movable

  • 8. Game Optimization
  • 1. Foliage Optimization
  • 2. Level of Detail
  • 3. Texture Size
  • 4. Optimization Viewmodes
  • 5. Lightmap Density
  • 6. Fixing the Wrapping UVs
  • 7. Limiting the FPS Usage

  • 9. Audio
  • 1. Importing Sound Assets
  • 2. Creating Sound Cues
  • 3. Adding Sound to the Environment

  • 10. Presentation
  • 1. Adding a Camera
  • 2. Adjusting the Camera Settings
  • 3. Taking a Screenshot
  • 4. Making the Camera Work on Play

  • 11. Introduction to Blueprints
  • 1. What are Blueprints
  • 2. Blueprint Class Types
  • 3. Creating our First Blueprints
  • 4. Setting the Default Game Mode
  • 5. Blueprint Class Overview
  • 6. Setting up the Ball
  • 7. Input Mapping Context
  • 8. Blueprint Flow
  • 9. Events, Functions And Variables
  • 10. First Steps in Blueprint Graph
  • 11. Ball Movement
  • 12. Adding Collision to Objects
  • 13. What now
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    افزودن به سبد خرید
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 14355
    حجم: 6278 مگابایت
    مدت زمان: 381 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید