در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
There’s no perfect operating system or end user. Consequently, IT professionals—particularly those working at a help desk—will inevitably find themselves addressing certain issues over and over. This course offers a comprehensive look at the most common IT fixes for Windows 11, as well as the techniques and tools to use along the way.
Instructor Ed Liberman draws from his 20+ years of experience with Windows technologies to provide clear, succinct explanations of essential fixes, such as restoring Windows and removing buggy updates. Ed shares how to fix boot problems, troubleshoot Windows Store and Win32 applications, and address issues remotely by establishing a remote desktop session. He also demonstrates how to leverage a variety of built-in tools that make it easier to spot and resolve problems within Windows 11.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مدیریت و پیکربندی بار کاری در Office 365
مایکروسافت 365: برنامه ریزی بار کاری و برنامه های کاربردی
Introduction to Microsoft 365 for IT Pros
ویندوز سرور 2022: استفاده از Group Policy
کورس یادگیری کامل Microsoft 365 – Manage User Identity and Roles
فیلم یادگیری Cert Prep: CompTIA Server+ Exam (SK0-004): The Basics
فیلم یادگیری Windows Server 2019: First Look
آماده شدن برای آزمون بین المللی CompTIA Server+ (SK0-005)
آموزش پیکربندی Hyper-V در ویندوز سرور 2019
آموزش طراحی و پیاده سازی سرویس ها در Microsoft 365