وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها
4

Learn Game Artificial Intelligence in Unity Visual Scripting

سرفصل های دوره

Bring your games to life without coding by building artificial intelligence algorithms with Visual Scripting tools.


1. Section 1 Day-Night Cycle UVS Bootcamp
  • 1. Welcome
  • 2. Join the H3D Student Community
  • 3. FAQ's.html
  • 4. 1.1 Introduction & Setup - Hello, Sun!
  • 5. 1.2 Rotating the Sun
  • 6. 1.3 Defining Day and Night
  • 7. 1.4 Fireflies and Streetlights
  • 8. 1.5 Fireflies at Night - Custom Events
  • 9. 1.6 Streetlights - For Loops and Parent-Child
  • 10. 1.7 Day and Night Events - Lists and For-Each Loops
  • 11. 1.8 Starry Night - Timers and Material Parameters
  • 12. 1.9 In-Game Clock Part 1
  • 13. 1.10 In-Game Clock Part 2 - Debug Log
  • 14. 1.11 In-Game Clock Part 3 - Clock Display
  • 15. 1.12 [Addendum] First Steps for Hourly Events

  • 2. Navigation Meshes
  • 1.1 Section02Resources.zip
  • 1. 2.1 First Steps
  • 2. 2.2 Click to Move with Raycasts
  • 3. 2.3 Player Camera with Cinemachine
  • 4. 2.4 Controlling Animations
  • 5. 2.5 Agents that Follow - Friendly Ducks
  • 6. 2.6 Random Destinations - Ducks Return Home
  • 7. 2.7 Subgraphs for Random Rats

  • 3. Section 3 Crowd Simulation
  • 1.1 Section03_CrowdSimulation.zip
  • 1. 3.1 NPC Waypoint Wandering
  • 2. 3.2 NPC Variation with Animator Offset
  • 3. 3.3 Agents and Obstacles
  • 4. 3.4 Moving Objects - Endless Traffic
  • 5. 3.5 Custom Event Arguments - Traffic Control
  • 6. 3.6 Fleeing 1 - Instantiating Ghosts
  • 7. 3.7 Fleeing 2 - Ghost Detector
  • 8. 3.8 Fleeing 3 - Reducing Update
  • 9. 3.9 Fleeing 4 - Fleeing Agents

  • 4. Section 4 State Machines Action Prototyping
  • 1.1 Section04Starter.zip
  • 1. 4.1 Intro & Setup
  • 2. 4.2 Doors - Translate
  • 3. 4.3 Doors - Using DOTween
  • 4. 4.4 Turrets 1 - State Machine Setup + Firing
  • 5. 4.5 Turrets 2 - Rotating
  • 6. 4.6 Turrets 3 - Aiming
  • 7. 4.7 Turrets 4 - Predictive Aiming
  • 8. 4.8 Enemy AI 1 - State Machine Setup
  • 9. 4.9 Enemy AI 2 - Line of Sight
  • 10. 4.10 Enemy AI 3 - Patrol & Idle
  • 11. 4.11 Enemy AI 4 - Chase & Attack

  • 5. Conclusion
  • 1. Final Words from Jim
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    شناسه: 5050
    حجم: 3065 مگابایت
    مدت زمان: 345 دقیقه
    تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید