وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Listening to Customers

سرفصل های دوره

Listening is one of the most singularly powerful tools anyone involved with customer service has in their arsenal. Yet, it's often the biggest area where customer service professionals lack specific training and understanding. In this short course, join customer strategy expert Noah Fleming as he helps you bolster your critical listening skills, providing you with a framework designed to help you succeed. Noah covers crucial, surface-level skills like body language and rapport. He also explains how to listen to and empathize with customers, while continuously adding value by asking the right questions to create further listening moments.


01 - Introduction
  • 01 - Why should we listen to customers

  • 02 - 1. Successfully Listening to Your Customers The Basics
  • 01 - Critical listening skills Getting started
  • 02 - Customer care Being judgment free
  • 03 - Ask your customers the right questions
  • 04 - Use empathy to build trust with customers
  • 05 - Use body language in customer service
  • 06 - Maintain the right mindset to provide great service

  • 03 - 2. Successfully Listening to Your Customers The Techniques
  • 01 - Use the verify and clarify techniques to avoid mistakes
  • 02 - Provide solutions to customers
  • 03 - Manage unhappy customers

  • 04 - Conclusion
  • 01 - Keep improving!
  • 139,000 تومان
    بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
    خرید دانلودی فوری

    در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

    ایمیل شما:
    تولید کننده:
    مدرس:
    شناسه: 2820
    حجم: 194 مگابایت
    مدت زمان: 28 دقیقه
    تاریخ انتشار: 28 دی 1401
    طراحی سایت و خدمات سئو

    139,000 تومان
    افزودن به سبد خرید