در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
You aced your interview and landed a new position at a retail store. Now that the job is yours, how do you actually get good at it? One crucial skill that can help you succeed in this role—and in nearly every other job you'll have going forward—is the ability to talk to customers in a way that makes them feel comfortable. Genuine conversations—and not pushy sales tactics—will help you connect your retail customers with what they need, and do so in a way that will leave them wanting to come back again and again. This course is all about mastering those conversations. In this course, Paul A. Smith goes over the kinds of conversations you're expected to be able to have with retail customers, sharing techniques that can help you navigate those interactions successfully. Learn how to start talking to someone who just walked into your store, how to turn a conversation ender like "Thanks, I'm just looking" into a conversation starter, how to deal with angry customers, and much more.
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش مهارت های داستان گویی برای رسیدن به فروش عالی
آموزش حفظ و اجرای ارزش ها و اخلاق
Leading with Stories
Telling Stories with Data
قصه گویی برای استخدام و حفظ کارمندان
آموزش فروش از طریق داستان گویی : چه چیز یک داستان را خاص می کند ؟
آموزش اثرات روایت داستان در یادگیری
آموزش دروس دقیقه ای در مدیریت و رهبری افراد
داستان هایی که هر رهبر اجرایی باید بگوید
آموزش استفاده از روایت داستان در رهبری اجرایی