در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
انتظارات مشتری سریع ، کانال های خدمات نوظهور ، ترتیب کار ترکیبی و ماهیت چند جانبه ارائه خدمات فقط معدودی از تحولات شما به عنوان یک رهبر خدمات مشتری است. در این دوره عملی ، برد کلیولند نحوه تراز کردن خدمات به مشتری را با اهداف سازمان خود ، شناسایی و برآورده کردن انتظارات مشتری ، پرورش یک تیم درگیر و به دست آوردن پشتیبانی و منابع مورد نیاز خود پوشش می دهد. برد توضیح می دهد که چرا رهبری مؤثر در خدمات مشتری بسیار مهم است ، سپس شما را از طریق تراز کردن خدمات با دیدگاه سازمان ، درک انتظارات مشتری ، ایجاد یک شاخص عملکرد کلیدی و افزایش ارزش خدمات مشتری ، به شما می پردازد. او همچنین به شما نشان می دهد که چگونه با مشتریان درگیر شوید ، یک رویکرد خدمات قوی ایجاد کنید و به پتانسیل سازمانی خود برسید.
عنوان اصلی : Customer Service Leadership
سرفصل های دوره :
مقدمه:
تبدیل شدن به یک رهبر مؤثر در خدمات مشتری
آنچه شما باید قبل از تماشای این دوره بدانید
1. ایجاد بنیاد خدمات مشتری:
چرا رهبری مؤثر خدمات بسیار مهم است
تراز کردن خدمات با دید و رسالت سازمان شما
داستانهایی از این زمینه: تراز کردن سرویس و مأموریت
درک انتظارات مشتری
ایجاد یک شاخص عملکرد کلیدی
افزایش ارزش خدمات مشتری
2. تعامل با مشتریان:
توسعه استراتژی خدمات شما
داستانها از این زمینه: استراتژی دسترسی به مشتری
القای خدمات پشتیبانی از معیارها
خود را در کفش مشتری خود قرار دهید
ایجاد مدافعان مشتری
3. ایجاد یک رویکرد قوی خدمات:
پرورش یک فرهنگ مشتری متمرکز
درک و بهبود روند خدمات
داستانها از این زمینه: بهبود روند خدمات
اولویت بندی پیشرفت در رویکرد خدمات شما
فناوری اعمال
اصول بودجه بندی مؤثر
4. رسیدن به پتانسیل سازمانی خود:
اهمیت جشن پیروزی
بالاترین سطح رهبری
مراحل بعدی در سفر رهبری شما
Customer Service Leadership
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش محاسبه بازگشت سرمایه ROI خدمات مشتریان
Customer Service: Motivating Your Team
Measuring the Value of Customer Service
Using AI in Customer Service
رهبری تجربه مشتری
آموزش انگیزه دادن به تیم های خدمات مشتریان
Customer Service: How to Manage Your Customer Queues
رهبری تجربه مشتری
Quality Standards in Customer Service
Contact Center Leadership