در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
استودیوی iOS 10 و Xamarin را با این دوره کامل توسعه دهندگان یاد بگیرید!
یکی از بهترین ویژگی ها این است که می توانید دوره ها را با هر سرعتی که می خواهید تماشا کنید. این بدان معناست که اگر می خواهید می توانید فیلم را سرعت بخشید یا سرعت آن را کاهش دهید. در پایان این دوره برنامه های دنیای واقعی برای استفاده در نمونه کارها خود خواهید داشت. ما احساس می کنیم که محتوای آموزش مبتنی بر پروژه بهترین راه برای رسیدن به A به B است. با در نظر گرفتن این دوره به این معنی است که شما بلافاصله کاربردی و کاربردی را یاد می گیرید. واد به سوخت نمونه کارها خود بدهید تا حرفه خود را به سطح بعدی برسانید.
یادگیری نحوه کد کردن یک راه عالی برای پرش در یک حرفه جدید یا تقویت حرفه فعلی شما است. برنامه نویسی ریاضی جدید است و یادگیری نحوه کد شما را برای هر شرایطی سوق می دهد. امروز آن را بیاموزید و برای فردا شروع کنید. افرادی که می توانند بر فناوری تسلط داشته باشند ، آینده را کنترل می کنند. جان بورا بسیاری از بازی ها ، برنامه ها و دوره های آموزشی را ایجاد کرده است ، بنابراین او بسیار واجد شرایط است تا به شما آموزش دهد که چگونه می توانید به فناوری تسلط دهید. این یک مربی است که نه تنها تدریس می کند بلکه برنامه هایی را تولید می کند. این بدان معناست که شما در مورد نحوه کدگذاری بیشترین اطلاعات را دریافت می کنید. بیشتر دوره ها مهارت های عملی و نمونه های دنیای واقعی را به شما نشان نمی دهند.
عنوان اصلی : Advance Your Coding Skills Learn Swift And Xamarin
سرفصل های دوره :
01 مقدمه:
001 مقدمه
02 متغیرهای Swift:
001 مقدمه ای بر متغیرها در سوئیفت
002 متغیرهای بولی
003 اعداد صحیح
004 شناور و دوبل
005 کاراکترها و رشته ها
006 متغیرهای اختیاری
خلاصه 007
03 عبارت Swift If:
001 مقدمه ای بر بیانیه های If در سوئیفت
002 Basic If Statements
003 شرایط چندگانه و عبارات اگر تو در تو
004 اظهارات Else If
005 اظهارات دیگر
006 If Let Exports
خلاصه 007
04 آرایه های سوئیفت:
001 مقدمه ای بر آرایه ها در سوئیفت
002 آرایه های بولی
003 Int Float و Double Arrays
004 کاراکتر و آرایه رشته ای
005 دسترسی و اصلاح عناصر آرایه
006 افزودن عناصر به آرایه های موجود
007 درج و حذف توابع
خلاصه 008
05 Swift For In Loops:
001 مقدمه For in Loops در سوئیفت
002 تعداد را با حلقههای For In یکبار افزایش دهید
003 استفاده از مقدار شاخص برای انجام عملیات
004 ترکیب آرایه ها و حلقه های For In
005 ساخت آرایه ها با استفاده از حلقه های For In
006 ترکیب For In Loops و If
خلاصه 007
06 توابع سوئیفت:
001 مقدمه ای بر توابع در سوئیفت
002 بدون پارامتر یا توابع نوع بازگشت
توابع 003 با انواع برگشتی
توابع 004 با مقادیر بازگشتی چندگانه
005 توابع با دستورات If
توابع 006 با حلقه های For In
خلاصه 007
07 Swift while Loops and Switch Statement:
001 مقدمهای بر حلقههای while و دستورات سوئیچ
002 سوئیچ بیانیه ها
003 مثال سوئیچ بیانیه ها
004 while Loops
005 while Loops with Game Example
006 بیانیههای Break و Run را ادامه دهید
خلاصه 007
08 کلاس ها و ساختارهای Swift Enumerations:
001 07a Swift 3 Enumerations Classes and Structures Part 1
002 07b Swift 3 Enumerations Classes and Structures Part 2
003 07c Swift 3 Enumerations Classes and Structures Part 3
004 07d Swift 3 Enumerations Classs and Structures Part 4
005 07e Swift 3 Enumerations Classes and Structures Part 5
09 برچسبهای سوئیفت در Xcode:
001 مقدمه ای بر برچسب ها
002 افزودن یک برچسب به Layout
003 راه اندازی برچسب در کد
004 تغییر متن برچسب
005 توابع استفاده شده در متن برچسب
006 ذخیره متن فعلی در یک ثابت
007 تغییر ترازبندی متن
008 تغییر رنگ متن
009 رسیدگی به مسائل مقیاس بندی
خلاصه 010
10 دکمه Swift در Xcode:
001 مقدمه ای بر دکمه ها
002 افزودن دکمهها به Layout
003 افزودن دکمهها به کد
004 تغییر خصوصیات دکمه در کد
005 بازیابی ویژگی های دکمه
006 پیاده سازی کنترل کننده دکمه
خلاصه 007
11 فیلد متنی Swift در Xcode:
001 مقدمه ای بر فیلدهای متنی
002 افزودن فیلدهای متنی به Layout
003 بازدیدهای اولیه
004 برچسبها و متن
005 با استفاده از صفحه کلید تلفن
006 عملکرد دوگانه در ورودی متن
007 بازرس ویژگی
008 اصلاح ویژگی ها در داخل کد
خلاصه 009
12 Swift The Average Calculator:
001 مقدمه
002 طراحی چیدمان
003 افزودن نماها
کارکرد 004 قسمت 1
005 عملکرد قسمت 2
006 بهبود رابط کاربری
خلاصه 007
13 متغیر Xamarin:
001 راه اندازی Xamarin Studio
002 مقدمه ای بر متغیرها
003 متغیرهای بولی در iOS
004 متغیرهای بولی در اندروید
005 متغیرهای عدد صحیح در iOS
006 متغیرهای عدد صحیح در اندروید
007 متغیرهای شناور و دوگانه در iOS
متغیرهای شناور و دوگانه 008 در اندروید
009 متغیرهای کاراکتر در iOS
متغیرهای کاراکتر 010 در اندروید
011 متغیرهای رشته در iOS
012 متغیرهای رشته در اندروید
013 خلاصه متغیرها
14 آرایه Xamarin:
001 مقدمه ای بر آرایه ها در Xamarin
002 آرایه های بولی در iOS
003 آرایه های عدد صحیح در اندروید
004 Floats و Double Arrays در iOS
005 کاراکتر آرایه در Android
آرایه های رشته ای 006 در iOS
007 به عناصر در آرایه های اعداد در اندروید دسترسی پیدا کنید
008 دسترسی به عناصر در کاراکترهای بولی و آرایه های رشته ای در iOS
009 تغییر متغیرها در یک آرایه در اندروید
010 آرایه های چند بعدی Int در iOS
15 عبارت Xamarin If:
001 مقدمه ای بر بیانیه های If در Xamarin
002 Basic If Statements با Booleans در iOS
003 عبارت Basic If با اعداد صحیح در اندروید
004 دو شرط را با عبارت One If در iOS تست کنید
005 دو شرط را با استفاده از دستورات Nested If در Android آزمایش کنید
006 عبارت Two If با نتایج متفاوت در iOS
007 عبارت Else If در Android
008 بیانیه های دیگر در iOS
قطعه سازی 009این همه با هم و خلاصه در اندروید
16 Xamarin For Loops:
001 معرفی For Loops در Xamarin
002 برای حلقههایی که تعدادشان یکبار در iOS افزایش مییابد
003 افزودن رشته ها با استفاده از حلقه های For در Android
004 چاپ آرایه های کاراکتر در iOS
005 اصلاح عنصر آرایه با استفاده از حلقه های For در اندروید
006 روش های مختلف برای نمایه سازی با حلقه For در iOS
007 If Statements در For Loops در Android
008 به جای تغییر شاخص در iOS، با آزمایش آن به عناصر دسترسی پیدا کنید
009 For Loops در بازی ماریو در اندروید
17 توابع Xamarin:
001 مقدمه ای بر توابع در Xamarin
002 Basic Void Function بدون پارامتر در iOS
003 عملکرد خالی با پارامترها در اندروید
004 توابع نوع بازگشت شماره در iOS
انواع بازگشت بولی و رشته ای 005 در اندروید
006 If Statements در توابع
007 توابع فراخوانی توابع دیگر
18 ماشین حساب Xamarin Tip:
001 راه اندازی Xamarin
002 طراحی چیدمان
003 افزودن شناسه به الگوی طراحی
004 راه اندازی فیلدهای مورد استفاده در Layout
005 اجرای عملکرد اصلی
006 اجرای برنامه و تکمیل طراحی
007 راه اندازی Xamarin برای توسعه iOS
008 طراحی Layout در iOS
009 تعیین نام و بهبود طراحی
010 راه اندازی دکمه
011 اجرای عملکرد در iOS
012 در حال اجرا و تغییر ظاهر در iOS
19 ماشین حساب بهره مرکب Xamarin:
001 معرفی و راه اندازی
002 طراحی Layout در iOS
003 طراحی عملکرد در iOS
004 کنترل کننده های ورودی متن را در iOS ایجاد کنید
005 اجرای عملکرد در iOS
006 اجرای برنامه و ایجاد جذابیت بصری در iOS
007 طراحی Layout در اندروید
008 قابلیت طراحی در اندروید
009 مقداردهی اولیه متغیرها برای حاوی ورودی متن در Android
010 اجرای عملکرد در اندروید
011 خوب جلوه دادن ماشین حساب در اندروید
20 تست غلط واقعی Xamarin:
001 مقدمه
002 طراحی Layout در اندروید
003 اعلام متغیرها در اندروید
004 روش های اعلام در اندروید
005 اجرای عملکرد در اندروید
006 بهبود ظاهر در اندروید
007 طراحی Layout در iOS
008 اعلام متغیرها در iOS
009 اعلام توابع در iOS
010 پیاده سازی عملکرد در iOS
011 بهبود طراحی در iOS
21 تست چندگزینه ای Xamarin:
001 مقدمه
002 طراحی Layout در iOS
003 اعلام متغیرها در iOS
004 اعلام توابع در iOS
005 روش های پیاده سازی در iOS
006 اجرای عملکرد در iOS
007 بهبود طراحی در iOS
008 طراحی Layout در اندروید
009 اعلام متغیرها در اندروید
010 مقداردهی اولیه متغیرها در اندروید
011 اعلام توابع در اندروید
012 اجرای عملکرد در اندروید
013 تنظیم دقیق طراحی در اندروید
22 ماشین حساب نیروی شناوری Xamarin:
001 مقدمه
002 طراحی Layout در اندروید
003 راه اندازی طرح بندی در اندروید
004 اعلام متغیرها در اندروید
005 راه اندازی Spinner در اندروید
006 Handling Spinner Sections در Android
007 فشار دادن دکمه ها در اندروید
008 بهبود طراحی در اندروید
009 طراحی Layout در iOS
010 اعلام متغیرها در iOS
011 ایجاد یک Picker در iOS
012 رویداد Handler را برای Picker در iOS اضافه کنید
013 اجرای آخرین قابلیت در iOS
014 بهبود طراحی در iOS
23 ماشین حساب سرعت Xamarin:
001 Intro and Setup
002 طراحی Layout در iOS
003 طراحی اسکلت برنامه در iOS
004 مدیریت ورودی متن در iOS
005 بیانیه را برای انتخاب معادله مناسب در iOS تغییر دهید
006 اجرای محاسبه و قسمت چاپ در iOS
007 تغییر ظاهر در iOS
008 طراحی Layout در اندروید
009 طراحی اسکلت کد و راه اندازی فیلدهای طراحی در اندروید
010 ذخیره ورودی متن در Android
011 اجرای عملکرد نهایی در اندروید
012 تنظیم دقیق ظاهر در اندروید
24 Xamarin Hangman:
001 مقدمه
002 طراحی Layout در اندروید
003 Initializing Views در Android
004 اعلام متغیرهای جهانی در اندروید
005 پیاده سازی توابع راه اندازی در اندروید
006 بررسی و آشکار کردن عملکردهای نامه در Android
007 آخرین عملکرد در اندروید
008 بهبود ظاهر در اندروید
009 طراحی Layout در iOS <br/خوانده
003 راهاندازی ابزارکها در Android
004 اعلام متغیرهای جهانی در اندروید
005 راه اندازی اسپینرها در Android
006 تنظیم Choose Calculation Functions در Android
007 اجرای انتخاب توابع محاسبه در اندروید
008 اجرای اولین توابع محاسبه در اندروید
009 اجرای آخرین قابلیت در اندروید
010 بهبود طراحی در اندروید
011 طراحی Layout در i OS
012 پیاده سازی Picker در iOS
013 ایجاد نمونه های جدید Picker در iOS
014 افزودن رویداد Handler به Pickers در iOS
015 افزودن توابع Helper در iOS
016 اجرای آخرین عملکرد در iOS
04 17 بهبود طراحی در iOS
26 ماشین حساب Xamarin Average:
001 مقدمه
002 طراحی Layout در اندروید
003 افزودن متغیرها در اندروید
004 اجرای عملکرد در اندروید
005 بهبود طراحی در اندروید
006 طراحی Layout در iOS
007 اجرای عملکرد در iOS
008 بهبود طراحی در iOS
009 انتقال کد به myclasscs و Summary
> 010 متغیرها و توابع اساسی در iOS
011 سه عملکرد آخر در iOS
012 بهبود ظاهر در iOS و خلاصه
25 Xamarin Kinematics Calculator:
001 مقدمه
002 طراحی چیدمان در An
Advance Your Coding Skills Learn Swift And Xamarin
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Creating a Basic Quest in a UE5 Game w/ ChatGPT’s Assistance
یادگیری نوازندگی پیانو فقط در 5 ساعت
توسعه برنامه برای Watchos با Swift در Xcode
طراحی خانه سه بعدی در Blender : ساخت مدل های سه بعدی Low Poly برای Unity
Adding Materials and Animation to a Train Model
Designing a Cozy Attic Workspace in 3D Using Blender 3.5
Introduction to 3D Modeling for Beginners in Blender 3.3
Master Unity® VR: Make 30 Mini Games in 3D
Build AssemblyScript smart contracts for the NEAR blockchain
Basic Website Building with ChatGPT, React, JS, CSS